NYT TULI IHAN HIRVEÄ OLO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia

Vieras
oon raskaana n.rv7 ja nyt jostakin osui silmiini, että hermestasia ei saisi syödä raskaana ollessa ja itse olen aina teehen yhden sellaisen laittanut =( nyt tuli niin hirveä olo ja mietin että mitä siitä on voinnut aiheutua...
ei ole edes eka raskaus minulla, mutta jotenkin en ajatellut yhtään että sitä ei saa syödä kunhan vaan olen vanhasta tottomuksesta sitä käyttänyt.

onko täällä joku muu joka sitä on käyttänyt tai onko joku kysyny tästä asiasta neuvolassa.. kauhee huoli ja sellanen tympee fiilis kyl tuli...

Mä olen käyttänyt molemmissa raskauksissa hermesetasia kahvin kanssa (tosin join vaan yhden kupin päivässä).
Mun muistaakseni Hermesetasia sai käyttää, jotkut makeutusaineet oli kiellettyjen listalla..

Alkuperäinen kirjoittaja heccu:
Mä olen käyttänyt molemmissa raskauksissa hermesetasia kahvin kanssa (tosin join vaan yhden kupin päivässä).
Mun muistaakseni Hermesetasia sai käyttää, jotkut makeutusaineet oli kiellettyjen listalla..

hermestas on kilelletyjen listalla koska se on Sakariinipohjainen ja se on kiellettyjen listalla =( ja nyt sen vasta tajuan...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Ootko käyttänyt tavallista hermesetasta vai hermesetas gold makeutusainetta? Kun mulle aikoinaan sanottiin että tuota goldia saisi käyttää myös raskaana.

sitä ihan tavallista joka on sakariinipohjainen.

Yhteistyössä