nyt tuli itku;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
mun ystävän kanssa juteltiin tossa paripäivää sitten mesessä..niillä 5v irlanninsetteri jolta yhtäkkiä oli jalka mennyt sököksi ei pystynyt pissaamaan sillä eikä kävelemään ilman apua..läkäri määräsi röntgeniin ja kipulääkkeet..röntgenissä oli löytynyt joku nikama mikä oli jostain syystä pienentynyt..ja uusinta lääkäri ois ollu ensviikolla..sitte eilen se raukka ei ollut pystynyt enää ees pissaamaan kun kipeessä jalassa ei tuntoa ja kun yritti nostaa jalkaa niin lysähti maahan..ystäväpariskunta sitten vei eläinlääkärille ja rauhoitti ja nukutti..oli saonut että kivut olivat varmasti kovat..ja tämän koiran virtsarakko oli täynnä virtsaa sieltä oli lekuri katetroinut toista litraa pissaa. :'( vaikka olin koiran nähnyt vaan muutaman kerran niin tuli paha olo ja itku..nyt sillä kuitenkin on hyvä olla..oli lääkäriinkin mennessä ollut itse rauhallisuus..koirathan vaistoavat helposti asioita ..Lepää rauhassa ..

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
tosi ikävä juttu..ihmeellistä että niin nuorelle koiralle tulee tollasia vaivoja, mutta eipä se taida ikää katsoa :'(

mutta nuittenhan keskimääränen elinikä on matala

ai jaa..sitä en tiennyt.. surullista kuitenkin, lemmikistä luopuminen on raskasta

Yhteistyössä