Nyt tuli mitta täyteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ugh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ugh

Vieras
Olen pienen pojan äiti ja työskentelen pph:na. Kotona teen käytännössä kaiken, pyykkään, siivoan, safkat, ostokset, ruuan, hoidan lisäksi lapseni ja hoitolapset. Mies käy töissä ja tulee valmiiseen pöytään. Jok aikinen kerta sille täytyty mainita kotitöistä joita se vois myös tehdä jne....tänä aamun poika heräs viideltä ja kiikutin sen mein viereen. Ei kuitenkaan enää nukkunut vaan riehui joten kiikutin takas omaan sänkyyn. Sanoin miehelle että jos alkaa mesomaan niin sun vuoro mennä....poikahan alkoi mesoamisen ja aikani sitä kuuntelin kunnes sanoin miehelle että VIITSISIKÖ mennä. Mies meni ja tuli pojan kanssa kiroillen että "outoa touhua saatana kun edestakas pitää kantaa..." ja kommentti oli siis mulle. Sanoin sitten että selvä, no, minäpä alan nukkumaan niin hera besserwisser voi hoitaa tästedes kaikki tilanteet pojan kanssa kun kerta tietää niiiiin hyvin.

Laitoin vielä viestin että tunkee hanuriinsa meidän suunnitellun yhteisen kahdenkeskisen illan, mua ei huvita lähteä sen kaa mihinkään.

Yhteistyössä