nyt tuli uusi onkelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
:D
sain sen työpiakan..
mies menee töihin 15 vaille 7 aamusti.. sinne ajaa 20min.
mä olen vienyt tytöt hoitoon. nykyinen hoitopaikka aukeaa puol8.

no nyt ongelma. mun pitäis olla töissä 8. ja jos vien pyörällä lapset hoitoon puol8 en ehdi linkkarille joka menee puolelta. taas jos meneen 20 vaille linkkariin myöhästyn töistä.
vaikka veisin lapset 15 yli 7. niin voisin just ja just ehtiä puolen linkkariin. mutta se tarkoittais sitä ettei oo varaa yhtään hoitajan tai meidän myöhästyä.

eli kai se toinen auto tarvii ostaa vaikka sitten siitä palkasta ei jää kyllä käteen oikeastaan mitään kun hoitomaksukin nousee täyteen 400e.

niiin. tälläisiä pohdin

jee, onnea työpaikasta :flower:

mä en vielä tiedä edes minne Neidin saan hoitoon :whistle:

Mut ei onnistuis teillä hoitopaikan vaihto?tai se, et työöpaikalla sopisit et työaika alkaa hieman myöhemmin? riippuu tietysti työpaikasta, onnistuuko..

ai sä et vielä kuullut kun perjantaina hehkutin kun ne soitti
niin esikko menee päiväkotiin syksyllä kun alkaa eskari, mutta en hakenut pienemmälle paikkaa kun halusin pitää tässä ryhmiksessä kun niin kiva paikaa. mutta taas tarha varmaan aukeis aikaisempaa ja mies vois viedä lapset. mutta taas lapsile tulis pidempi päivä..
joo tässä on pohdittavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ai sä et vielä kuullut kun perjantaina hehkutin kun ne soitti
niin esikko menee päiväkotiin syksyllä kun alkaa eskari, mutta en hakenut pienemmälle paikkaa kun halusin pitää tässä ryhmiksessä kun niin kiva paikaa. mutta taas tarha varmaan aukeis aikaisempaa ja mies vois viedä lapset. mutta taas lapsile tulis pidempi päivä..
joo tässä on pohdittavaa

joo mä en tainnu perjantai-iltana enää olla koneella ollenkaan..kai..

meillä kans on sellainen ongelma, et ryhmis minne toi ehkä pääsee, menee nyt syksyyn asti kiinni jo 17 joten jonain päivinä kun ukko on pidempään töissä ja mä iltavuorossa, joutuu joku sit hakee Neidin..mut syksyllä se muuttuu vuoropaikaks, niin eiköhän tän ajan saa sen järjestymään,,

jep. no hyvä että saatte sen järjestyy.
kai mekin saadaan jotenkin tää.
Tarttee varmaan ensin lainata jostain autoa. Vaikkamiehen papalta. tuskin kauaksi aikaa antaa autoaan lainaan.
ja taas jos miehen koko työpaikan vuorot menis niin että ne menis tuntii myöhempään töihin, mutta tuskin yhen äijän takia koko firman ajat muuttuu ;)
ja sit se vois miettii jos se sais jonkun työsuhdeauton.. jos mahollista..niin tarvii miettiä..mutta kunnon se koeaika sun muut niin ei sitä vaan voi mennä ja päräyttää ostaa auton jos potkitaanki pihalle

maksimi hoitomaksu kahdesta lapsesta on 380e... ekasta täydet 200 ja toisesta 20% eli 180 onn töäysi maksu...
onnistuisitko sopimaan että työsi alkaisi esim. 8.10 ehtisitkä silloin siihen 20vaille bussiin... onhan siinäkin se vaara että sinä/lapset tai hoitaja myöhästyy??

onnea uudesta työpaikasta....

kiitos.. en mä kehta alkaa vaatimaan työaikoja kun just sain paikan :ashamed:
ja sitten kun on kk palkka ja paikka on auki 8-4 niin ei oikeen taida käydä.
tarvii katsoa noita autoleasingeja jos olis halpoja.

jooo tälläistä venkslaamista on täää lasten kanssa elo =)
no ei enään kun 4 vuotta niin menee kouluun ;)

Yhteistyössä