Nyt v.tuttaa... huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mä annan tein kinata keskenänne, en jaksa päätäni vaivata tolla et saisko noin oikeesti tehä... nyppii vaan tosiaan kun [/b]myydään tuotetta mikä ei ole enää edes myynnissä!

entäpä jos myyjä oiski sulkenut kohteen sen vuoksi, että sinä voisit ostaa tuotteen teidänn sopimalla hinnalla?

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mä annan tein kinata keskenänne, en jaksa päätäni vaivata tolla et saisko noin oikeesti tehä... nyppii vaan tosiaan kun [/b]myydään tuotetta mikä ei ole enää edes myynnissä!

entäpä jos myyjä oiski sulkenut kohteen sen vuoksi, että sinä voisit ostaa tuotteen teidänn sopimalla hinnalla?

ai anteeks en lukenut ketjua kovin tarkkaan aluksi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Heh pakko vastata vielä tähän.
Eli jos muin ymmärtämisessä on vikaa niin on kyllä muidenkin. Olen tämänkin JO KERTAALLEEN selittänyt että en myy tuotetta kahteen kertaan. Jos joku haluaa ostaa tuotteen tätä kautta niin suljen huudon ennen kun sen lupaan myydä ja jos on huutoja niin en edes pidä myynnissä muualla. Ekasta huudosta jo otan pois sen muualta myynnistä ja tämän kanssa ei ole ollut ongelmia. Kuvitelkaa mut niin epäreiluks kun haluatte mutta näin olen saanut tavaroita hyvin kaupaksi ilman että kukaan on pettynyt tai olen joutunut peruman kaupat. Ikävää että muut eivät osaa asioita näin hoitaa. Joka tapauksessa joku joutuu välillä pettymään jos esim. kaksplussalla on kaksi ostajaehdokasta niin toiselle vaan voi myydä ja pettymys tai ei niin tilanne on sama.

Kuvitellaan tällainen tilanne sitten vielä. Jos sulla on nyt se tuote myynnissä huutonetissä ja ilmesesti jossain muuallakin (vaikka niinkään ei saisi olla), niin mitä jos samaan aikaan joku tekee sen ensimmäisen huudon, kun olet sitä jollekin toiselle myymässä huutonetin ulkopuolella. Mitä sitten teet?

:headwall: Miksi sama asia pitää selittää miljoona kertaa...? En lupaa myydä kenellekkään ENNEN KUN HUUTO ON SULJETTU. Ja jos tulee yksi huuto niin tuotteen otan pois myynnistä muualta HETI. JOS kuitenkin joku ehtii pois otto vaiheessa vielä kyselemään tuotetta niin pahottelen et on jo myyty, mutta en kerro sitä mitä kautta tai sitten kerron että on huutonetissä ja kerron miten on, kuten eräs tapaus menis it niin et ostaja halus sit tehdä huudon huutonetissä ja suljettiin kohde et sain sen myytyä niin. Ja tämä ostaja ei ollut millänsäkään siitä et myin kahdessa paikkaa... Mut eri ihmisiä ärsyttää eri asiat, toisia koirankakka, toisia huutonetin myyjät... :laugh:

Ääh, mä jo aattelin et annan tän ketjun olla mut sen verran otettava viel kantaa tohon Championin viimeseen juttuun et mua itteeni ei sinänsä ärsytä huutonetin myyjät vaan tapa miten tällä kertaa myyjä toimi. Ja kuten sanottu... JOS myyjä ois ilmottanu et tuote on huutonetissä myynnissä niin oisin tienny varautua enkä ois lähteny ajaa 80km turhan takia tai oisin sit ottanu riskin ja sanonu ostavani ne näkemättä.

Yhteistyössä