Nyt vinkkejä mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aapuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aapuuva

Vieras
Mitä ihmettä annetaan tätä nykyä kummina lahjaksi ristiäisissä? Etenkin kun se miun tuleva kummilapsi on poika? Vieläkö ne kummilusikat pelittää vai mitä ihmettä pitäisi antaa? Ristiäiset on sunnuntaina, joten ihan en ehdi enää pankkitiliäkään pojalle avaamaan tähän hätään.

Mitä ostaisit itse? Budjetti alle 100€.

Kiitos kauheasti, mulla lyö pää ihan tyhjää..

Meidän poika sai kummeilta Pentikin lastenastiat, vähän erikoisemman apinapehmolelun, valokuvakirjan johon kaiverrettu mitat (hopeinen kansi) ja Sophie the Giraffe -purulelun. Kaikki lahjat oli kovin mieleisiä ja menevät myös sun hintaluokkaan, paitsi ehkä tuo valokuvakirja.

Ensimmäinen lapsi ja me ollaan kolmevitosia kaupunkilaisvanhempia, hyvin ei-konservatiivisia, jos sillä nyt on mitään merkitystä :)

Nuorimmalle kummipojalleni ostin hopeisen moottoripyörän, johon kaiverrettiin ne normijutut. Vanhemmat toki moottoripyöräilyä harrastavat, joten siitä se ajatus lähti =)

[QUOTE="Aapee";29323292]KIITOS!! :D Nyt mie sen hokasin! Veljeni on aina ollut kalastushullu ja poikalapsi on hänen ainoansa (3 tyttöä on jo..) Eikun metsästämään jotain hopeista kalaa tms :)[/QUOTE]

Mukava, kun sait idean :) Toivottavasti löytyy, onneksi kummilahjavalikoimatkin ovat nykyisin laajentuneet mukavasti.

Yhteistyössä