V
vieras
Vieras
ap on aiheesta loukkaantunut. Erittäin epäreilua ja epäkohteliasta porukalta... Vappuviikko ei ole syy, jos noinkin tärkeä asia on yhdessä sovittu ja ap on asiaan varautunut tarjoomisilla ym.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja skah:Mitä, jos ne yllättääkin sut...jos onkin silleen sovittu, että kaikki ilmoittaa, ettei pääse, mutta että ne tulee sittenkin. Kyllä mä voisin nimittäin aiankin tollasen pilan kavereiden kesken jollekin kamulle vääntää![]()
En sitten tiedä. Ovat kyllä tarjoutuneet auttamaan, vielä en ole mitään pyytänyt muilta kuin kaasolta (joka on tulossa). Pitopalvelut on jo hankittu ja siivouksesta sovittu ja kaikki sellainen järkätty, niin että en ole ketään töihin nappaamassa. Olen yrittänyt ainakin välttää sellaista mielikuvaa, että haluaisin heitä orjatyövoimana käyttää, vieraiksihan he ovat tulossa, ei töihin.Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:ei kai nää sun kaverit pelkää tulevaa mahdollista työurakkaa liittyen häihisi?
Tuntevat kyllä minut niin hyvin, että tietävät että en tuollaista pilaa arvostaisi...Alkuperäinen kirjoittaja skah:Mitä, jos ne yllättääkin sut...jos onkin silleen sovittu, että kaikki ilmoittaa, ettei pääse, mutta että ne tulee sittenkin. Kyllä mä voisin nimittäin aiankin tollasen pilan kavereiden kesken jollekin kamulle vääntää![]()
Voihan tuokin olla, suurin osa vaan on sellaisessa 9-5 työssä, jossa ei kamalasti yllätyksiä pitäisi tulla, ei ainakaan näin lyhyellä varoitusajalla. Useimmat ovat myös tosi sosiaalisia, niin en oikein osaa tuollaisia epäillä. Yksi kavereista on just tuollainen jännittäjäperuja, niin siksi aina lasken sen varaan että hän luultavasti peruu... hän tosin tällä kertaa ilmoitti hyvissä ajoin että ei pääse, kun ei saa autoa.Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli:No on varmaan tullu ihan oikeasti yllättäen jollekin vappuviikon työvuorot. Yllättäen joutunu tuuraamaan kaveria. On tietty myös ihan mahdollista, että niitä on alkanu määräpäivän lähestyessä jännittää uusien ihmisten tapaaminen niin ettei sitte uskallakaan tulla ja ajattelee, että hän ite on niin mitätön ihminen että tuskin kukaan kaipaa.Onko ne kuin sosiaalisia ihmisiä? Mulla ainaki on sellanen juttu että jos on pitemmän aikaa liikkunu vain ihan muutaman ihmisen seurueissa niin isommat porukat hirvittää. Tuntee itsensä ihan mitättömäksi, kun oma seura ei riittänykään kaverille vaan piti kutsua 9 muutaki....
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja skah:Mitä, jos ne yllättääkin sut...jos onkin silleen sovittu, että kaikki ilmoittaa, ettei pääse, mutta että ne tulee sittenkin. Kyllä mä voisin nimittäin aiankin tollasen pilan kavereiden kesken jollekin kamulle vääntää![]()
Itse asiassa tämä tuli mulle kans mieleen... Oletko itse morsian?
Näinpä. Mun on ainakin täysin mahdotonta sanoa, mihin aikaan huomenna pääsen töistä.Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Tämä on tätä nykypäivää, ei enää osata ilmoittaa ajoissa, vaan jätetään viime tinkaan...
Tämä illanvietto oli siis tarkoitus järjestää ihan sen takia, kun kaveripiireistä (kolme tosi erillään olevaa) on kuulunut paljon kysymyksiä ja toiveita että saisivat jotenkin olla mukana suunnittelussa, ja kun vielä tosiaan kaikki tosi innoissaan valkkasivat sopivaa päivää, niin... *huokaus* Enkä niinkään ole siitä kiukkuinen, että eivät ole tulossa, vaan siitä, että ensin sanoivat tulevansa ja sitten viime tingassa päättävät että onkin tärkeämpää tekemistä. Pakko ei ole osallistua mihinkäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin ehkä ajattellisin liioittelluksi/väkinäiseksi, jos suuren porukan pitää kokoontua yhteen tutustumaan ja suunnittelemaan jonkun häitä. Vaikka itselle häät ovat tietysti tärkeät, pitää myös muistaa, että muiden elämä ei pyöri niiden häiden ympärillä.
Minä suunnittelin häät vain mieheni kanssa ja lopussa kaaso ja bestamnkin olivat apuna. Muuten emme vaivanneet ketään ja polttareissa kaikki eivät tunteneet ennestään toisiaan, mutta hauskaa oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Olen morsian, mutta toivottavasti ei ole polttarit tänään, huomenna on työpäivä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:noi on kyllä tekosyitä..
minä sanoisin suoraan tai ainakin näyttäisin loukkaantumiseni,,törkeetä toimintaa :/
Mä olisin tuolla perusteella valmis kertomaan, kuka on sun todellinen ystävä ja kuka ei...Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:[Ainoa, jolle päivä aiheutti silloin suunnitteluvaiheessa ongelmia, on yksi noista, joka varmasti on tulossa, hän kun laittoi aikataulunsa uuteen uskoon, että pääsee.![]()
JuonikastaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Olen morsian, mutta toivottavasti ei ole polttarit tänään, huomenna on työpäivä...
Juu, mä olen ollut kaasona kolme kertaa ja joka kerran on morsian luullut, että menee seuraavana päivänä töihin![]()
![]()
Mut katsos asioita voi vähän selän takana järjestellä :saint:
Niinhän se joskus menee, elämää vaan. Mutta kun koko porukka joutuu yhtäkkiä, yllättäen jäämään töihin, ne se on vähän outoaAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ei välttämättä tekosyitä. On mullakin ollu kerran sellain tilanne et oli PAKKO jäädä töihin. Porukkaa tippus ympäriltä kun oli tauti epidemia päällänsä niin ei niitä potilaita voinu sinne yksinkään jättää
. Oli peruttava meno!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap on aiheesta loukkaantunut. Erittäin epäreilua ja epäkohteliasta porukalta... Vappuviikko ei ole syy, jos noinkin tärkeä asia on yhdessä sovittu ja ap on asiaan varautunut tarjoomisilla ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei millään pahalla, mutta kuka täysjärkinen työssäkäyvä ihminen jaksaisikaan MAANANTAINA tulla illaksi jotain häitä suunnittelemaan!! :| Ei kukaan.
Oisitte sopineet jonkun muun viikonpäivän.
Täysijärkiseksi en tainnut meitä väittää?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei millään pahalla, mutta kuka täysjärkinen työssäkäyvä ihminen jaksaisikaan MAANANTAINA tulla illaksi jotain häitä suunnittelemaan!! :| Ei kukaan.
Oisitte sopineet jonkun muun viikonpäivän.