Nyt vituttaa kotiäidit kakaroineen uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmityttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmityttö

Vieras
Olin ma lomapäivällä ja ajattelin mennä uimaan uimahalliin.
Ihan hyvällä mielellä menin, mutta siihen se jäi puku- ja pesuhuoneeseen
samoin allasalueelle.
Pukuhuoneessa kakarat juoksivat ympäriinsä ja mammat olivat levittäytyneet roinineen niin ettei normi-ihminen saanut tavaroitaan penkille saati sitten saanut vaihtaa vaatteitaan. Kun yhdelle huomautin niin tuli
paskat niskaan.
Pesuhuoneessa kakarat kuseskelivat pitkin eivätkä todellakaan suihkussa.
Juoksivat päin ja vauvat huusivat ja mammat levittäytyivät kaikkialle.

Onneksi ei tarvinnut mennä lastenaltaaseen vaan pääsi kunnolla uimaan.
Sama toistui kun poistuin uimahallista.
En todellakaan arkena mene aamupäivällä enää uimaan.
Itsellänikin on 3 v-poika, mutta kyllä sillä on kuri siellä enkä valloita koko penkkiriviä.
Kattokaa kotiämmät miten siellä olette enkä ole ainoa varmaan joka valittaa asiasta.

kotiämmä olen ja ap:n tavoin olen kiinnittänyt ihan samaan huomiota, valitettavasti. Käyn lastemme kanssa uimahallissa, mutta he pitävät kädestä kiinni, ei siis juoksentele, samassa suihkussa minun kanssa vuorotellen, pienimmäinen lähes koko ajan sylissä. Ei pissi ei, kuin ehkä vahingossa suihkussa. Rytmitys auttanee tietämään, milloin hätä ja isompi osaa ilmoittaa vessahähän lähestyvän. jne...
toivotaan, että äidit ylipäätään ryhdistäytyvät jälkikasvunsa kanssa uimahalleissa. Ei ole kotiäitien ongelma, ongelma on yleinen!

Nyt on lomaa vielä monilla. taas pistetään kotiäitien syyksi kaikki vaikka kyseessä on voinut olla työssäkäyvä äiti tai opiskeleva äiti. Taitaa olla provo ja ihan vaan kotiäitien kiusaksi.

Me käydään usein hallissa ja kyl se on niin että oli kotiäiti tai ei niin kaikilla ei pysy hanskassa tuo oleminen. Omani ei kuseksi pitkin eikä juokse pitkinpoikin. Emmekä levittäydy. Täällä taas on aamupäivisn rauhallista ja meno yltyy työajan päätyttyä.

Yhteistyössä