Nyt vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Makea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milla Makea

Jäsen
03.09.2011
73
0
6
Oli taas aamulla isännällä naama norsun peräpäällä ja erehdyin kysymään mikä oli syynä. Tosin arvasin jo vastauksen valmiiksi. Minä en saa sairastaa. Kesällä annoin hänen maata monta viikkoa omassa rauhassa ja olla niin raato kuin häntä halutti, eihän se ole minun vika, että häntä ei haluttanut kun luulee, ettei koti pysy pystyssä jos hän ei suuna päänä häärää aina. Itse olen nyt flunssassa ja eilen jätin kaikki "omat" kotityöt hänen harteilleen, joten siitäkös tänään piti persettä repiä. YKSI PÄIVÄ! Vielä meinasin eilen illalla kiittää kun antoi sairastaa yhden päivän ja sain nukkua (=yskiä ja niistää) toisessa huoneessa, mutta ajattelin, että minullakin on oikeus sairastaa ilman kiittelyjä, mutta ei kun ei. Vittu :mad: :mad: Ei olis tuosta miehestä yksinhuoltajaks, jos minä joutuisin mullan alle...

Meinasipa muuten luvata minut vielä lapsenvahdiksi huomenna, että olis sitten ollut kaks penskaa hoidettavana yksin. Ihan niin kuin omassa ei olis tarpeeks (eikä nyt tarvii suurperheiden äitien ottaa pulttia).

Toinen mikä mua ottaa kanssa kupoliin taas tänään on tuo elukoitten kurmoottaminen. Ennen poikasen syntymistä kissa sai olla ihan rauhassa ja koirakin olohuoneen matolla meidän jaloissa, mutta saako enää. NO EI. Koko ajan on hätyyttämässä tuonne ja tänne ja sinne ja pois joka paikasta niin, ettei piski parka tiedä enää missä saa olla ja missä ei. Ja kun näitä karvakasoja on niin tottahan niistä lähtee karvaakin. Vaikka harjaan ja trimmaan ja kissan karvanlähtöongelmaan on nyt saatu ihan lääkkeetkin niin vielä tänäkin aamuna alko taas yht´äkkiä paiskoa tavaroita pois imurin tieltä ja imuroida vaikka olin just menossa poikaa nukuttamaan. Ja niitä karvoja ei siis enää ole meillä paljoa (vielä keväällä imuroitiin joka päivä eikä auttanut asiassa), että tuo oli ihan aiheeton tempaus. Ja sitten alkoi valitus kun poika oli pistämässä jotain roskaa suuhunsa, että nyt pitää alkaa pitäämään parempaa hygieniatasoa (tätä on ennenkin sanonut "kyllähän minä sairaanhoitajana tiedän miten tärkeää hygienia on...") ihan niin kuin paskassa elettäis kuin siat. No, se koira nyt vaan niitä roskia ulkoa tuo cockeri kun on niin minkäs teen. Perkele. Ja itse se ei millään usko, että suurin osa huonepölystä on hänestä itsestään :stick:

Tuommoisista kun jaksaa repiä pelihousujaan niin en yhtään ihmettele, että on olevinaan koko ajan tekemistä, mutta suurin osa hänen pakollisista tekemisistä on hänen itse keksimiään kun ei vaan osaa olla paikoillaan ollenkaan ja sitten valittaa kun ei ole aikaa :headwall:

Että kyllä taas tänään tuntuu, että olis helpompaa yksin, ei olis valittajaa korvan juuressa eikä syyllistämässä minua omalla hääräämisellään ja siltikään en paskassa eläis vaikka hän muuttais karvattomaan steriiliin kupoliin ja loput meidän perheestä jatkais niin kuin ennenkin.

Tsemppiä kuitenkin.
Joo-o, toi miehen asenne on joskus aika peestä... Omalla miehellä on kanssa tuota samaa vaivaa, että päivä on jees, mutta sitten kun se "tajuaa" että sen kuuluis hoitaa ne rutiinit ja kodin "juoksevat" asiat niin johan mun flunssa tai kuume ei saakaan sympatioita.
Eli ymmärrän tuon purkauksesi täysin. Tää elämä tuntuu olevan joiltain osin hieman epäreilua. Koittakaamme jaksaa. toivottavasti flunssasi kuitenkin alkaa hellittää, koska ei koskaan ole kiva sairastaa. Ei vaikka olis vierellä maailman ymmärtäväisin puoliso tai ymmärtämätön ja kärsimätön puoliso. Tsemppiä!

Ei kovin kiva asenne miehelläsi, mä kyl avautuisin tollasesta käytöksestä. Meillä mies antaa kyllä mun levätä jos sairastan, ainoa että ei yleensä pysty olemaan pois töistä ( on yksityisyrittäjä ) mutta sitten illalla ottaa vastuun lapsista ja kotitöistä. Toisaalta jos miehen asenne olisi tuollainen niin en olisi edes harkinnut lapsia hänen kanssaan.

No en tosiaan ole elukoista tai "paskaläjämiehestä" luopumassa ja arvasin, että tekstistä saa sellaisen kuvan, ettei siinä miehessä ole mitään hyvää. Sen lisäks että on täydellinen isä pojalleen on myös erittäin hyvä aviomies, joten enempää en lähde erittelemään mitä kaikkea hyvää hänessä on. Se, että se mies yhtenä päivänä taas osas painaa kaikkia mun ärsytysnappeja ei tee siitä kiertoon laitettavaa.

Tämä miehen pieni itsekkyys on paljastunut vasta lapsen tulon myötä ja asioista on ärähdetty kerran jos toisenkin. Onneksi eivät ole yleensä isoja juttuja, vain omia mukavuuksia, joista ei haluais luopua. Tämän päiväisestä keskusteltiin just, ihmetteli miten minä handlaisin, jos ei häntä olis, mutta kyllä se vaan jotenkin onnistus kun ois pakko. Sanoin kyllä hänelle, että tiedän, ettei pystyis pitämään konseptejaan yksin kasassa ja myönsikin, että elukat lähtis jos mua ei ois. Surullista. Tässä kun ollaan vielä toista lasta tekemässä, että jos sekin menis sektioon niin mitenkähän herra handlais mun pitkän nostorajoitusajan...koiran laittaisin jo kysymättä hoitoon, mutta muuten...ois kai pitänyt alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa eikä miestä ottaa ollenkaan :laugh::heart::p

Joo, kiitos ja anteeks, jo helpotti.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Empä tiedä olisko elämä naisen kanssa helpompaa...samat hormonit sillä ainakin jylläisi ;-))

Mutta samaa käytöstä on meilläkin sinänsä fiksun miehen kanssa. Kun minä sairastan ja jos se on sen laatuista että mies joutuu joka pv viemään lapsen hoitoon + hakemaan, hoitamaan kauppa-asiat, ruoanlaiton yms. mun normit kotihommat niin ennemmin tai myöhemmin alkaa kiukuttelu vaikka mulla olis kuinka paska olo.....

Fiksukin mies on itsekäs otus.

Yhteistyössä