Nyt voin sanoa, että saisi loppua auringonpaiste!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on siihen todella hyvä syy. Nimittäin naamaani on tänä vuonna alkanut tulemaan aurinkoihottumaa. Ennen se oli kämmenissä, nykyisin siihen ei enään tule vaan naamaan. Huomaan heti, kun tälläisinä sadepäivinä on sisällä ja jos en ole naamani kanssa auringossa ollut, niin iho rauhoittuu. Nämä ei siis voi olla finnejä.
Auringossa jos olen ollut, niin naama alkaa punoittaa paikoittain ja välillä kutittaakin. Mä en kestä :( Mikä tähän voi auttaa??? Enhän mä voi koko aika olla laittamassa kortisoonia naamaan!!

Mulla ainakin auttaa 50-suojakertoiminen aurinkovoide. Sitä naamaan, kaulaan yms. ja voin oleilla auringossa ihan mielin määrin, aurinkoihottumaa ei tule. Puol tuntia ennen ulosmenoa laitan. Jos jää laittamatta, heti tulee ihottumaa joka kutisee sairaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ainakin auttaa 50-suojakertoiminen aurinkovoide. Sitä naamaan, kaulaan yms. ja voin oleilla auringossa ihan mielin määrin, aurinkoihottumaa ei tule. Puol tuntia ennen ulosmenoa laitan. Jos jää laittamatta, heti tulee ihottumaa joka kutisee sairaasti.

Kiitos tästä vinkistä. Mulla löytyy kanssa tuollaista aurinkorasvaa, kun palan niin nopeasti. Nykyisin jopa hieman rusketun, kun ennen en meinannut ruskettua millään. Aurinkoa en ole ikinä tykännyt palvoa, mutta tänä vuonna olen jokseenkin jo alkanut nauttimaan auringosta ja kuumuudesta. Mutta sitten on tullut tälläinen ongelma vastaan :(