nyt vuorokauden ilman tupakkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...ja tuntuu koko ajan, että odotan hetkeä, jolloin on "luvallista" mennä tupakalle, vaikka olen päättänyt siis lopettaa.
Varsinaisesti mitään vierotusoireita ei ole tullut vielä ainakaan, mutta koko ajan pitäs mättää jotain suuhun:/
Ylipainoa jo ennestään ja varmaan tästä tupakoinnin lopettamisestakin alkaa tulla kiloja:(
Miten ihmeessä selviän ratkeamatta taas polttamaan???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...ja tuntuu koko ajan, että odotan hetkeä, jolloin on "luvallista" mennä tupakalle, vaikka olen päättänyt siis lopettaa.
Varsinaisesti mitään vierotusoireita ei ole tullut vielä ainakaan, mutta koko ajan pitäs mättää jotain suuhun:/
Ylipainoa jo ennestään ja varmaan tästä tupakoinnin lopettamisestakin alkaa tulla kiloja:(
Miten ihmeessä selviän ratkeamatta taas polttamaan???

tohon vimppa kyssään vastaus:ku et laita sitä savuketta huulille:)

onks siulla tarpeeks hyvä motiivi lopettamiseen?

ite oon ollut nyt kolmisen kuukautta polttamatta ja olo on kyllä niin paljon parempi. Kertaakaan en oo repsahtanu lopettamispäätöksen jälkeen, vaan pistin kerrasta poikki.

tsemppiä kovasti omaan lopettamiseesi :flower:

Täällä myös kuukausia sitten lopettanut.
Alussa oli tosi vaikiaa ja painokin taisi pari kiloa nousta.Tuohon mättämiseen auttaa hedelmät ja porkkanat kummasti.Aloitin tupakoinnin sijasta kuntoilun salilla,joka meinasi kaatua heti alkuunsa,kun tuntui,ettei jaksa tehdä mitään,mutta vähitellen kuntoilu on alkanut maistumaan,kun jaksaa salillakin paremmin.Kiitos tupakoinnin lopettamisen!
Paino on laskenut jo alle sen,mitä se oli tupakointia lopettaessa ja enää ei pistä hengittäessä eikä rasitu niin herkästi.
Pysy lujana,kyllä se helpottaa,aivan varmaati,mutta aikaa se vie.

Yhteistyössä