Nythän mä sen vasta hokasin =O

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Meillä on jääkaapin ovessa lappu, jossa lukee joka päivän kohdalla kenen vuoro on tiskata ja imuroida jne. Ja siitä saa koko ajan olla muistuttamassa, ja selitys on aina se, ettei sitä huomaa katsoa ja ei muista. No, tähän tietokoneelle nuo teinarit kyllä muistaa tulla joka ikinen päivä, ja siitäkin saa nalkuttaa ettei tarvi mennä siihenkään istuskelemaan jos ei muista hommiaan hoitaa. Ja tänään mä sen sit hokasin! Otin kuvan tosta jääkaapin ovesta ja pistin sen koneelle taustakuvaks
n025.gif

Mitäs luulette, alkaako ne huomaamaan sen lapun paremmin vai tuleeko joku uusi selitys sille miksei "huomannut" sitä lappua?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meillä on jääkaapin ovessa lappu, jossa lukee joka päivän kohdalla kenen vuoro on tiskata ja imuroida jne. Ja siitä saa koko ajan olla muistuttamassa, ja selitys on aina se, ettei sitä huomaa katsoa ja ei muista. No, tähän tietokoneelle nuo teinarit kyllä muistaa tulla joka ikinen päivä, ja siitäkin saa nalkuttaa ettei tarvi mennä siihenkään istuskelemaan jos ei muista hommiaan hoitaa. Ja tänään mä sen sit hokasin! Otin kuvan tosta jääkaapin ovesta ja pistin sen koneelle taustakuvaks
n025.gif

Mitäs luulette, alkaako ne huomaamaan sen lapun paremmin vai tuleeko joku uusi selitys sille miksei "huomannut" sitä lappua?

Tosi hyvä idea! Itsekin ottasin heti käyttöön tän kuopuksen kanssa mutta olen niin tumpelo koneella, etten osaa!
Olis kyllä kiva ylltys kuopukselle! Tosin itse täällä koneella enemmän istun, ainakin nyt lomalla.
Pitäsköhän pojan tehdä mulle lista hommista ja vuoroista? Kaikki hommat kyllä tänäänkin tehty.
Just otin uunista ison astian makaroonilaatikkoa. Tytär tulee poikineen huomenna Hesasta kyläilemään. Ei olla nähty ainakaan 1½kuukauteen. B)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
n025.gif

Hieno idea! Tules kertomaan tehosiko :D

Yhteistyössä