Nytkö ne alkoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Erektiohäiriöt mun miehellä meinaan. Sai oikein töitä tehdä eilen, että sai jöpöttämään, yleensä jorma on aina ollut heti valmis....

Kai se oli jotain muuta, en tiiä... Tai sit se ei vaan halua tälläistä viimeisillään raskaana olevaa valasta :/

Huomasin itse saman kun olin viimeisilläni raskaana. Mies ei myöskään ollut aktiivisempi osapuoli aloitteen tekemisessä kuten aiemmin. Otin asian puheeksikin, ei osannut sanoa mistä johtuu. Ei kuulemma ainakaan minusta ja isosta mahastani... Nyt kun vauva on syntynyt, hänestä on taas tullut aktiivisempi eikä ole ollut ns. ongelmaa sillä saralla. Varmaan se on joku alitajuinen juttu, en tiiä. En kyllä itsekään ollut raskauden loppumetreillä kovin aktiivinen.

Täälläkin sama homma.. tuntuu kyllä inhottavalta kun miestä ei tunnu kiinnostavan. Haaveilen jo rattopojan tilaamisesta :).. melko viimeisillään pieniin päin ollaan täälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Huomasin itse saman kun olin viimeisilläni raskaana. Mies ei myöskään ollut aktiivisempi osapuoli aloitteen tekemisessä kuten aiemmin. Otin asian puheeksikin, ei osannut sanoa mistä johtuu. Ei kuulemma ainakaan minusta ja isosta mahastani... Nyt kun vauva on syntynyt, hänestä on taas tullut aktiivisempi eikä ole ollut ns. ongelmaa sillä saralla. Varmaan se on joku alitajuinen juttu, en tiiä. En kyllä itsekään ollut raskauden loppumetreillä kovin aktiivinen.

Joo, se voi olla tuotakin. Aiemmissa raskauksissa on sanonut, etä hän ei halua 'tökkiä' vauvaa päähän. Eli kaippa se luulee satuttavansa vauvaa, jos me harrastetaan seksiä..? Nyt en eilen ottanut puheeksi tätä asiaa, koska tää oli niin ainutkertainen tapaus, ettei ennen kyllä ole tälläistä sattunut...

Ja harvemmin meilläkään mies aloitetta tekee tässä tilanteessa.

Yhteistyössä