odotatko kaksosia?

perämaan emäntä

Aktiivinen jäsen
28.05.2007
4 430
0
36
eli ite sain noin viikko sitte varhaisultrassa tietää odottavani kaksosia. mun isä on kaksonen, mut en uskonut et mulle olisi tää kaksoisraskaus "tullu". Neuvolantäti tehdessä ultraa sano et on täällä yksi ja sitte kysy et eikö rakko olekaan tyhjentynyt kunnolla virtsasta ja sitte katso tarkemmin et hei täällähän on kaksoset :whistle: :laugh:
kyllä on vähän sulattelemista, ennestään kohta 4 v tyttö ja poika täytti vasta 2v. pelottaa, jännittää ja mielenkiinolla odotellaan tätä raskautta.
Pelottaa jo siksi et kaksoisraskaus on muutenkin riskiraskaus ja mulla on edellisissä raskauksissa mennyt vedet ennen aikojaan joten nyt täytynee todella ottaa varovaisesti.
Eli La olisi elokuun alkupuolella, huomenna neuvolaan ja tammikuussa pitäisi tulla kutsu sitte äippäpolille. Jos muita kaksosia odottavia on niin mukaan vaan niin saahaan tunteita purkaa :wave:

Itse en odota kaksosia, mutta tuolla heinäkuisissa on peräti 5 kaksostenodottajaa. Sinne vaan siis juttelemaan ja eikös teidänkin vauvat luultavammin synny jo heinäkuun puolella ihan suunnitellustikkin.

Popo 12+4

Yhteistyössä