odotatteko ja toivotteko, ja miten teillä kävisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli itse, olen sitoutunut jättämään kuukaudeksi kaikki "ylimääräiset " ja herkut ruokavaliosta pois.
ja ymmärrän että esim lasten karkkipäivää ei peruta, mutta olisin tavallaan toivonut mieheltäni tukea asiassa.
Puhuimme tästä yhdessä, että siinä säästyy myäs kivasti rahaa jne. mutta mitenpä kävi,
mies mussuttaa vieressä ja vetää napaansa herkut niinkuin ennenkin.

Olisin , ja sanoin sen hänelle, toivonut että olisi ollut tukenani, koska mieleni tekee niin kovasti herkkuja, mutta ei..
Lapsilta en edes odota , he saavat toki pitää karkkipäivänsä jne. mutta minusta mies on itsekäs.
vittuili vielä mulle etten pysty kuitenkaan, mutta eikös tämä kerro, ettei hänkään pysty,
vaikka hän tätä vetoa ei lyönytkään.
no, mikä ei tapa tekee vahvemmaksi.. eikös :D

Siis sovitteko te, että myös miehesi lopettaa herkkujen syömisen? Mun siskoni kyllä aikoinaan oli sellainen, että jos hän päätti laihduttaa, niin silloin ei miehelleenkään laittanut eikä kaupasta ostanut muuta kuuin rehuja :laugh:

No meillä ois tukena ja tsemppais, mut söis ite ihan normaalisti.

En oo ikinä tajunnu tota tukena oleminen = myöskin herkkulakossa oleminen -juttua.

Eikö sulle riitä miehen tuki kun hän juttelee sun kans asiasta ja kannustaa ja on mukana kun tsemppaat ittees rahalla joka säästyy jne?

[QUOTE="Juu";22005898]No meillä ois tukena ja tsemppais, mut söis ite ihan normaalisti.

En oo ikinä tajunnu tota tukena oleminen = myöskin herkkulakossa oleminen -juttua.

Eikö sulle riitä miehen tuki kun hän juttelee sun kans asiasta ja kannustaa ja on mukana kun tsemppaat ittees rahalla joka säästyy jne?[/QUOTE]

riittää kai se, mutta kun ei edes tue. sanoin äsken että on tosi vaikeeta. niin vaihto aihetta.
ja sanoi että eipä tuohon voi sanoa mitään,kun kysyin että kuulitko edes mitä sanoin.
olen vaan jotenki pettynyt

[QUOTE="Juu";22005898]No meillä ois tukena ja tsemppais, mut söis ite ihan normaalisti.

Eikö sulle riitä miehen tuki kun hän juttelee sun kans asiasta ja kannustaa ja on mukana kun tsemppaat ittees rahalla joka säästyy jne?[/QUOTE]

Tiedän avioparin, jossa toinen on lihava ja terveydellisistä syistä hänen tosissaan pitäisi laihduttaa. Luonne on vain aika heikko ja hän sortuu vähän väliä. Puoliso kyllä kannustaa sanallisesti ja ohjeistaa miten pitäisi syödä, mutta itse herkuttelee ja kantaa munkkipossuja yms. kotiin. Tätä minä en taas ymmärrä, varsinkaan jos toista rakastaa.