odottaisitko joka viikonloppu miestä, puoleen päivään,vain siksi että herra on laiska ja nukkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vehnä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vehnä"

Vieras
kun mies ei halua jäädä tänne yöksi, menee omalle kämpälle ja mä herään yleensä klo 7 odotan sitte tuntikaupalla että koska mies tulee. mulla alkaa olee mitta täynnä jos meis ei halua olla mun kanssa eikä viitsi lähtee liikkeelle ku ei viitsi nousta sängystä, niin alkaa tuntuu siltä että sitä varmaan löytyisi sellainenkin mies joka arvostais mua ja haluais olla kanssani noikeesti,niin et viittii sängystä nousta joskus ennen ku on puol päivää!

Tyhmä kysymys, mutta en kässää, että jos kerran mies tykkää nukkua omassa sängyssään, niin miksi sinä et pakkaa tavaroita ja mene hänen luokseen viikonlopuksi.
Saisitte olla yhdessä, miksi miehen täytyy tulla sinun luoksesi ?

Siis seurusteluaikoina mies olisi lähtenyt kotiin yksin nukkumaan? Kyllä olis ollut entinen sulhasehdokas!!! Sentäs meidän lapsuudenkoditkin ovat samalla paikkakunnalla ja sielläkin ollessa yövyimme kyllä pääsääntöisesti samassa osoitteessa, joko minun vanhemmilla tai miehen vanhemmilla.

no siksi kun mulla on lapsi ja meillä' on yksi yhteinen lapsi, en mä mihinkään ole menossa,mutta jonkun tarttee herätä lasten kanssa! siksi en mene mihen luokse,eikä se mua sinne ees pyydä.

mä en vaan jaksa olla itsestäänselvyys

Tota noin. Siis oletteko te pariskunta? Vai yritättekö siis olla yhteisen lapsen vanhempia eri asunnoista käsin?

Eihän tuo nyt oikein perhe-elämältä kuulosta.

[QUOTE="vehnä";29299191]no siksi kun mulla on lapsi ja meillä' on yksi yhteinen lapsi, en mä mihinkään ole menossa,mutta jonkun tarttee herätä lasten kanssa! siksi en mene mihen luokse,eikä se mua sinne ees pyydä.

mä en vaan jaksa olla itsestäänselvyys[/QUOTE]

Eli sinä olet jo miehelle vääntänyt lapsenkin, ja tämä menee toiseen osotteeseen nukkumaan, ettei vain vahingossakaan herää aamulla lasten ääniin??? Olisit nyt harkinnut toisenkin kerran :D

• Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
Teillä on yhteinen lapsi, omat asunnot ja tapaatte viikonloppuisin ?

Eli olet yksinhuoltaja ja mies käy tapaamassa lapsia viikonloppuisin ja menee sitten omaan kotiin nukkumaan, jos tämä tilanne, niin niinhän sen kuuluukin mennä.

Jos olette pariskunta, niin miksi omat asunnot

Siis mikä ihme tuo teidän kuvio on? Mä en kattelis tollasta päivääkään! Joko ollaan perhe (= asutaan saman katon alla ja mies osallistuu siihen arkeen aamuheräämisineen päivineen) tai sitten ollaan selvästi erillään, mies on etäisä, tapaamissopimuksine elareineen. Varsinkin kun lapsi/lapset kasvaa niin selkeä perhetilanne on huomattavasti helpompi kuin tuollainen pelleily!

meilla vahan vastaava tilanne... eli ei asuta yhdessa mut yhteinen lapsi on plus mulla lapsi. mies usein yota omassa asunnossa parinkymmenen kilsan paassa ja ma lapsien kanssa taalla. nytkin mies eilen meni toista suoraan kotiinsa ja tanaan tuli tanne muutamaks tunniks ja taas lahti. meni kuulemma kattomaan tuntemattoman sotilaan. (ja juu mullakin on tv) no vedin kylla hernetta nenaan... varsinkin kun sen tapa kulkee on niin et ilmottaa kun on lahdossa et menee nyt. (kyl se viettaa oitakin taalla siis mut yleensa lahtee ennenkun lapsi heraa) ollaan jonkun verran oltu sen kampillakin mut mulle tulee siella aina jossain vaiheessa olo ettei olla niin tervetulleita sinne. kesalomalla jotenkin huipentu mun vitutus... ma vietin lahes koko 4viikon lomani siella ja kun tuli ukon loma, se vietti sen yksinaan asunnollaan... kun 2vkn jalkeen huomautin et rupeen tottumaan yksin nukumiseen nii taa vaan totee et hei halla on kesaloma... okei... pida lomas... sillon aaattelin et nyt en laske enaa ikina koskaan mitaan meidan suhteen varaan. menkoon ukko omien halujensa mukaan, ma teen mita tykkaan enka kysele silta et tuleeks mukaan tms. (sori pitka teksti, kannylla en saa tehtyy kappalejakoo)

Yhteistyössä