odottajia Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riikka

Jäsen
29.01.2004
88
0
6
Moi!

Olen 24 v. opiskelija ja odotan ensimmäistä lastani. La on elokuun alussa ja kun koulu loppuu parin viikon kuluttua alkaa pitkä ja "yksinäinen" kesäloma kun kaverit on töissä ja muissa kesäriennoissaan.

Olis kiva päästä vaihtamaan ajatuksia muiden odottajien kanssa edessä olevasta koitoksesta ja elämästä yleensä.

Laittakaahan mailia riikka_vaisanen@yahoo.com

Heippa!

Sama vika rahikaisella.. :wave:

Laitan vaikka yks.postia! Ja samalla nostan viestiäsi, jos muutkin innostuvat!

**MUOKS: Enpä voikaan laittaa yksityispostia, mutta sähköpostin otan ylös!

Mulla on joku vika sähköpostissa, että en voi muka lähettää.. Mutta vastaanottamaan pystyn ja niihin vastaamaan. En ymmärrä näistä koneista oikeen mitään :ashamed:

Mulle siis voi laittaa postia, jos haluaa:

HaaralaAnneS @ hotmail.com

Olen pian 24-v esikoista odottava äiti, jonka "kesäloma" alkaa 4.6 ja sitten äitiysloma kesäkuun lopusta. Laskettu aika on 1.8. Profiilistani näkeekin, että mulla on avomies, gerbiilejä ja koira. Mun ystäväpiirissä ei oo ketään, jolla olisi vauva tai olisi tulossa, joten "kohtalotovereita" kaipaan ;) Voitaisiin mennä vaikka jätskille, tms. =)

Sain kaks maili vastausta. Mietittiin että jos nähtäs ens viikolla. Näillä näkymin 2.6. Paikka ja aika ei oo vielä tiedossa mutta jossain keskustassa kuitenki. Laitan sulle mailia tai kirjottelen tänne kun selviää tarkemmin mitä tapahtuu ja millon.
Ihanaa tavata uusia ihmisiä. =)

Heippa! Kiva löytää muitakin odottajia turusta! ja varsinkin hiukan nuorempia, kun itse täytän vasta 17. Mullakin hiukan sama ongelma, pitkä yksinäinen kesä edessä. elikkä mun la on 8.8. mutta nyt jo olo on kuin virtahevolla. :D sähköpostiosoitteeni on niina_viitanen@luukku.com , lähtisin myös mielelläni kahville vaikka jonnekkin. :hug:

Meninpäs kirjautumaan ja muutin sitten nimimerkkini samalla. Minkäköhän takia. No eipä sillä niin kauheasti ole merkitystä.

Anyway. Käykö kaikille että nähhään 2.6. Mikä aika ois hyvä? Mulle käy periaatteessa mihin aikaan vaan mutta mieluummin päivällä kun sillon se tylsistyminen yleensä iskee.

Torstai sopii myös "meille" ja töissä olen klo 14 asti. Sen jälkeen käy ihan milloin vain.. vaikka silloin 17.30. Jos on nätti ilma, voitaisiin mennä vaikka jonnekin rantaan istumaan (ja ehkä syömään jätskiä ;) ), mutta jos on tylsä keli, niin sitä jätskiä voi syödä vaikka Hansassa Spice Icessa..

-Nimim. jätskin himossa koko ajan

Uusia ystäviä odottaen, Anne :wave:

Jätski kuulostaa tosiaankin houkuttelevalta etenki jos arska vielä paistaa. Nyt pitäs keksiä vielä sellanen paikka mistä löytäs helposti oikeet ihmiset vaikka kai se onnistuu vaan mahoja etsimällä.

Olisiko helpointa tavata ensin vaikka Hansassa esim. Foijan ja Marimekon lähellä ja katsoa sitten, että mikä keli on, mennäänkö ulos vai ollaanko sisällä? Ja varmaan maha on aika paljastava tekijä, ei tarvi laittaa neilikkaa rintaan :D Jos jollain odottajalla ei ole vielä näkyvää mahaa, niin hän varmaan huomaa meidät ja liittyy porukkaan.

Ihanaa! Odotan innolla tapaavani teidät =)

Hansa on mun pahin painajainen. Oon aina ihan pallohukassa siellä. Tiiän sen marimekon mikä on ruotsalaisen teatterin lähellä ja sit onkos kristiinankadun puolella toinen. Mutta mikäs ihme foija on?? Muuten kuulostaa ihan hyvälle toi tapaamispaikka, jos vaan löydän sinne =).

Foija on se ravintola siinä ruotsalaista teatteria vastapäätä ja Marimekon vieressä.. Eli juuri sitä paikkaa tarkoitan :) Nekin tekee koko ajan remonttia joka paikkaan, että jos ei päivittäin käy paikan päällä, niin sitten yhtäkkiä tutussa paikassa onkin jotain ihan muuta.

Tietävätkö muut paikan? Aurakadulta Hansaan sisälle (se joen puoleinen ovi, missä on rakennustelineet, yms) ja heti siinä on ns. aula. Tavataan siinä 2.6.2005 klo 17.30.

Ja muistakaa varata jätskirahaa mukaan ;)

Mahdetaanko me olla sitten kolmestaan; Saara05, Riksu80 ja minä?!

No, ihan kiva sekin alkuun, niin voin jopa sitten muistaa teidän nimet tapaamisen jälkeenkin ;) Mulla on meinaan äärettömän huono nimimuisti, vaikka kasvot muistaisinkin :whistle:

Eli Hansassa tänään 17.30 :wave:

Siltä näyttää. Linda kuka on mailannu mulle oli tulossa mutta hänen kaverinsa on käymässä tänään joten ei sitten pääsekään.
Hänkin on tulossa sitten seuraavalla kerralla.

Nähdään parin tunnin päästä. =)

Meikäläinen ei nyt sit pääsekään enää tapaamisiin ennenku ollaan masuasukin kanssa kahessa osassa ellei nyt sit ala näyttää siltä ettei se sieltä etuajassa tulekaan. Mutta ainakaan seuravaan pariin kolmeen viikkoon en pääse kun olen määrätty tiukkaan sänkylepoon. Mutta heti kun on lupa lähtee liikenteeseen ni liityn taas joukkoon.

Heippa!

Mulle sopii molemmat päivät --työtön kun olen vielä parisen viikkoa ennen äikkäriä =) Mites muut?

Olen reissussa vielä, mutta alkuviikosta ehdin jo rauhassa tänne katsomaan, mitä on päätetty. Kellonajastakaan mulla ei ole väliä, mutta Saaralle sopi muistaakseni paremmin iltapäivisin.

Odotan innolla uutta mahatapaamista :flower: Ja jätskiäkin.. :ashamed:

Riikalle paljon vointeja ja ota nyt rauhallisesti :hug:

Yhteistyössä