Odottavat äidit<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moon

Vieras
Jos joku haluais niin vois vastailla näihin ku olis kiva tietää teistä muista odottajista jotain:)

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa?
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :)
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä?
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi?
5. Tyttö vai poika?
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi?

Noh :) siinä oli jotain!

Taidanpas itsekin vastata, omiin kysymyksiin :) heh...

Itse aloin odottaa 17 vuotiaana ja nyt olen täysi-ikäinen. :) Esikoinen on tulossa<3 Kauaa ei tarvinnut yrittää, n. 2kk
Olen rv 32 ja laskettu aika on 27.8 :) Hui! enää niin vähän aikaa!
Mieheni toivoo tyttöä ja minä....en osaa toivoa kuin tervettä lasta :) Emme siis tiedä onko vauva tyttö vai poika, vähän jännitystä :) Synnytys jännittää toisena päivänä enemmän ja toisena vähemmän...enkä ole suunnitellut kyllä millään lailla synnytystä, ehkä pitäisi?

Onneksi olkoon kaikille odottajille! :)

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 28-vuotiaana
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Toinen lapsi
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Pari kuukautta.
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? Rv13+4 muistaakseni, laskettu aika vuoden vaihteessa.
5. Tyttö vai poika? Eipä vielä tietoa.
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Jännittää tietysti. En ole suunnitellut ollenkaan, ei kannata kokemukseni mukaan. Siellä voi tapahtua ihan mitä tahansa.

1. 29
2. Toinen
3. Ekasta kierrosta raskauduin
4. rv 32
5. En tiedä
6. Ei jännitä. En ole suunnitellut synnytystä.

Hauska, kun sun mielestä on enää vähän aikaa synnytykseen ja mun mielestä kaksi kuukautta on ihan älyttömän pitkä aika =)
Mun mielestä synnytystä on turha suunnitella etukäteen, koska siitä ei voi koskaan tietää, että miten se menee. Ihanaa loppuodotusta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Jos joku haluais niin vois vastailla näihin ku olis kiva tietää teistä muista odottajista jotain:)

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? -38v tätä odotettavaa :D
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :)- kuudes :D
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä?-tavallaan yllätys :D (POSITIIVINEN!)
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi?-16+1 la 14.12.09
5. Tyttö vai poika? -ei tietoo vielä :D
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi?-jännittää (kiitos edellisen!!), jos minä päätän niin sektio nukutuksessa!!!!!

Itse aloin odottaa 17 vuotiaana ja nyt olen täysi-ikäinen. :) Esikoinen on tulossa<3 Kauaa ei tarvinnut yrittää, n. 2kk
Mieheni toivoo tyttöä ja minä....en osaa toivoa kuin tervettä lasta :) Emme siis tiedä onko vauva tyttö vai poika, vähän jännitystä :) Synnytys jännittää toisena päivänä enemmän ja toisena vähemmän...enkä ole suunnitellut kyllä millään lailla synnytystä, ehkä pitäisi?

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? -38v tätä odotettavaa :D
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :)- kuudes :D
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä?-tavallaan yllätys :D (POSITIIVINEN!)
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi?-16+1 la 14.12.09
5. Tyttö vai poika? -ei tietoo vielä :D
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi?-jännittää (kiitos edellisen!!), jos minä päätän niin sektio nukutuksessa!!!!!

ja nämä sitten on daren juttuja :D:D..kisuliini hyppi syliin niin edellinen lähi miten lähti ;) ja nyt päikkäreille :wave:

1. 26-v.
2. Eka.
3. Jätimme ehkäisyn pois paria kuukautta aiemmin... Hieman tuli silti yllätyksenä. :)
4. Rv 33, 20.8.
5. Luulen että poika, mutta miehen mielestä tää on tyttö.
6. Ei jännitä, uskon että se menee ihan hyvin. En ole mitään suunnitellut; pääasia että vauva tulee turvallisesti ulos, tavalla tai toisella.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 29v
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Neljäs!
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Ekasta kierrosta heti tärppäs.
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 26 viikolla, LA 8.10
5. Tyttö vai poika? Varmaankin poika, kun jo kolme poikaa on. Ei tiedetä sukupuolta.
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Eipä tuo kummemmin jännitä, enkä oo suunnitellut enkä suunnittele etukäteen.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? Ensimmäisestä olin 21v.
2. Onko vauva eka, toka, kolmas? Nyt ootellaan kolmosta.
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? oliko n. 5kk keskenmenon jälkeen ja ei ollut ylläri.
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? rv 37 - 21.7.09
5. Tyttö vai poika? Tyttö taitaa tulla?
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Edelliset synnytykset on olleet kaameita, joten synnytyksen ollessa ajankohtainen nyt, alkaa hieman hirvittää - enkä ole suunnitellut mitään synnytyksen suhteen, jospa vain suht nopsaan ja kivuttomasti tulis.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 25

2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Toinen

3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Toisesta kierrosta raskauduin

4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 27+1, la syyskuun lopussa

5. Tyttö vai poika? Todennäköisesti tyttö

6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Ei jännitä, muu kuin se, syntyykö "sopivaan" aikaan (eli että mies pääsee mukaan ja lapsi saadaan hoitoon). En ole suunnitellut, eiköhän se tuolta ulos tule, tavalla tai toisella.

1.1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 31

2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Eka

3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Pillereiden lopettamisen jälkeen kahden kierron kuluttua tärppäs

4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? Laskettu aika 31.12.

5. Tyttö vai poika? Todennäköisesti tyttö

6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Vähän jännittää, suunnitellut sen verran että jos tuntuu että tarvitsen niin otan kipulääkkeitä mitä annetaan :)

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? ekaa aloin odottaa 19-vuotiaana (joka tosin meni kesken) ja nyt tätä odottaessa olen 27v.
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :) Kolmas
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Tämä tuli yllätyksenä
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 14+5 LA 23.12.2009
5. Tyttö vai poika? Jaa-a, paha sanoa vielä :D
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Enpä osaa jännittää hirveästi kun edelliset synnytykset menneet aika nopeasti ilman komplikaatioita. Eipä tässä voi oikein erityisiä suunnitella ennakkoon. Itselleni parasta on aina ollut olla ajattelematta koko asiaa ennakkoon.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 32v
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :) Kuudes
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? ekasta kierrosta tärppäs
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 6+5 18.2
5. Tyttö vai poika? Kumpikin käy
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? ei jännitä,mielellään mahd.luomusti

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? Tätä odottaessa olen 32v

2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Kolmas

3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Sekä että, ilman ehkäisyä oltu kolmatta vuotta, välissä yksi tm/km

4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? Rv 35+4, laskettu aika heinäkuun lopulla

5. Tyttö vai poika? Siinäpä se. Olen koko raskauden ajan ollut varma, että poika tulee. Nyt kumminkin viime viikolla ultrassa lääkäri väitti tytöksi... Mut eipä suuremmalti väliä, tulee kumpi tahansa =)

6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? No en pahemmin jännittele/suunnittele mitään. Kakkosen syntymä osoitti, että kaikkea voi sattua. Toivottavasti synnytys ei satu Neste-ralli viikonlopulle...

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? Tätä vauvelia odottaessa olen 30v, tai olin 29v kun plussasin
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :) Kolmas vauva, viides raskaus
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? n. puoli vuotta
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 18+2 la. 29.11
5. Tyttö vai poika? Ei tietoa vielä..
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? :| Ei jännitä, en ole suunnitellut, enkä suunnittele. Parempi niin. Kahdesta ekasta ei mikään mennyt niinkuin suunnittelin.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 30, nyt olen jo ehtinyt täyttää 31
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Eka on
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Kahdeksannesta kierrosta tärppäsi, kuumeilia takana piiiiiiitkään :)
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? 26. vko, la 13.10
5. Tyttö vai poika? Ei haluta tietää etukäteen
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? Ei ainakaan vielä yhtään. Epiduraalia vähän pelkään, joten ehkäpä koitan selvitä muilla keinoilla...

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? 24-vuotiaana
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? Ensimmäinen
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? Pari vuotta yhteensä, niihin mahtui ennen tätä raskautta myös kaksi keskenmenoa. Tämä siis kolmas raskaus.
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? Rv 17+0 muistaakseni, laskettu aika joulukuussa
5. Tyttö vai poika? Ei vielä tietoa.
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? En ole ehtinyt jännittää tai suunnitella, eiköhän se jännitä sitten lähempänä.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa? -23
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? -Eka
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä? -Kolmannesta kierrosta tärppäs, eli ei ollut ylläri
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi? - 38+1, La 13.7
5. Tyttö vai poika? -Ultrassa veikkasivat poikaa
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi? - En pahemmin.

1. Minkä ikäisenä aloit odottaa?
2. Onko vauvva eka, toka, kolmas? :)
3. Kauanko yritit lasta? Vai tuliko yllätyksenä?
4. Millä viikolla olet raskaana? Laskettu aikasi?
5. Tyttö vai poika?
6. Jännittääkö synnytys? Oletko suunnitellut synnytystäsi?

outo mies jos toivoo tyttöä. mut olihan se jossain et miehet monesti sanoo toivovansa tyttöä, ne valmistelee jo itteensä, etteivät sit niiiin pettys jos tuleekin oikeesti se tyttö eikä poika

Yhteistyössä