Odotus ajasta-vauvan sydän äänistä-sukupuoli ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pakko tulla kysyyn että mimmosia sydän ääniä teillä on ollut vauvoilla odotusaikana??

Meillä ennestään poika ja sykkeet aina aikalailla 130-140
Ja nyt kun ekoja kertoja kuultu sydän ääniä huitelee ne yli 170,olisko tyttö tulossa,eikö noista sydänäänistäkin jotkut päättele sukupuolta? :)

Enpä menis ton mukaan veikkaamaan yhtään mitään. Minulla oli pojan aikaa kätilö neuvolassa, joka kuunteli äänien perusteella kumpi tulee. Meni kyllä pojan kohdalla 50/50, eli ei lähtenyt edes veikkaamaan, kun välillä kuulemma oli tytön äänet ja välillä pojan... tutulle sama veikkasi tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli...

Meille ois pitäny tulla sitten tyttö =) ,mut eipä ollu kivaa ku loppuajan juoksin vauvan rytmihäiriöiden takia sairaalassa,onneks rv 37 tilanne oli jo normalisoitunu mut voi elämä sitä itkua ja jännitystä joka ikinen kerta ku kuunneltiin sydänääniä et millon taas jättää pumppu lyöntejä väliin :ashamed:

Mulle ei oo ees sanottu sitä sykettä ikinä. Nyt loppuvaiheen ktg:ssä on näkynyt, siinä 140 huitevilla molemmissa raskauksissa, tosin tällä toisella on paljon vaihtelevampi kuin ekalla oli.

esikoinen 120-140=poika
kaksoset a-vauva 140-160=poika
b-vauva 120-140=tyttö
kolmas odotus 140-160=tyttö
neljäs odotus 140-160=poika

Mulla ei siis mene minkään "teeman" mukaan...
Mä sanoisin että luonteet noilla alhaisella sykkeillä on samanlaiset.Ovat vilkkaita ja sosiaalisia.
Touhukkaita ja meneviä.

Ja noita ktg-käyriä on ja paljon!!
OOn joutunut tarkkailussa käymään hepatoosin vuoksi kahessa ekassa raskaudessa ja kahessa vikassa ihan siks että tarkkailtiin JOS hepatoosi iskee....

Yhteistyössä