Odotus "palkittiin" vastoinkäymisten lomassa XD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei vauvoja enää kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei vauvoja enää kiitos

Vieras
Olen odottanut,rukoillut ja toivonut menkkojeni alkavan kuin kuuta nousevaa ja olin lähdössä pari tuntia sitten hakemaan raskaustestiä...

Jäin pihatiellämme autolla jumiin koska isäntä oli vasta traktorin haku keikalla kilometrin päässä,joka sekin oli siellä jäässä :D...noh...ensin yritin ja yritin päästä pihasta tielle mutta toivotonta,sitten soitin miehelle että joko se saatanan traktori on käynnis,puin kauhealla vaivalla tenavat ja sain ne kauhealla tappelulla köytettyä turvaistuimiin niin sitten jäin jumiin ja mies sanoi että yrittää saada traktoria parhaillaan käyntiin,eli odotelkaa siellä.

Minä tästä vittuuntuneena hain lumikolan ja yritin kolata tietä vapauteen ja kokeilin vielä kolaamisen jälkeen josko pääsisin tielle...no en todellakaan päässyt vaan auto liusui sutimisen johdosta melkein puuhun ja on nyt tuolla pihalla melkein puussa kiinni ,pihaan ei pääse traktorilla eikä pihasta pois,eikö hienoa... soitinpa taas miehelle että ota kuule samalla köyttä mukaan ,jäin totaalijumiin niin arvatkaa mitä mieheni vastasi XD...

Traktori oli jäätynyt kesken matkan ja oli nyt itse jumissa keskellä risteystä X``D

Mutta sitten arvatkaapa jutun naurettavin kohta... mun menkat alkoi siinä samalla kun puhuttiin puhelimessa XD, en voinu uskoa todeksi mutta niin vain tapahtui,meinasin kuolla nauruun ja mieskin sanoi että nyt pidetään bileet XD

Ja koko juttu sai alkunsa että olin lähdössä hakemaan raskaustestiä XD

Yhteistyössä