Öh, me ei enää miehen kanssa tykätäkkää samoista asioista :O :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Molemmat (siis ennen) tykänny mennä ja olla, matkustaa. Nyt ku mä harmittelin eilen, että ku missään ei käydä ja et se harmittaa ku mulla ei oo varaa (vielä) viedä meitä syömään yms, ni tämä totes, että ei hän jaksa missää koko aika käydän syömäs tai käydä missään muuallakaan! :o

Siitä on monta monta kuukautta ku ollaan missään oltu ja siitäkin sanoin, että kun ei saada lapsia koskaan mihinkään, että päästäis ni tämä totes kylmästi vaan et no se sun olis pitäny tajuta jo sillon ku niitä tehtiin :o

Tottakai mä sen tajusin, mutta kyllä ehkä me saattais sen ravintolassa käymisen ajaksi ne vaikka mun äidille mut miestä ei kiinnosta....

Mitä nyt taas sit.... Höh, mä ihan oon 4 vuotta luullu et se tykkää mun kanssa käydä ulkona "treffeillä" ja viettää mun kanssa laatu aikaa... Varsinki sen jälkeen mitä on sattunu... sekin, että se viettää ihan hulvattomia aikoja tietokoneella eikä oo kiinnostunu musta yhtään... Jotenkin ottaa päähän.... Varsinki nyt ku ollaan molemmat töissä.

Emmä sit mitää vittuiluja jaksais... :D
*avaa nyt kuitenki sateenvarjon ja suodattimen* :whistle:

Tosi tylsää. Ennen pitkään suhteet kuolee jos ei kertakaikkiaan tehdä yhdessä mitään. Kyllä mä oon sitä mieltä että ihminen etsii rinnalleen ihmisen jonka kanssa jakaa asioita ja tehdä asioita.
Mitäs jos sä järkkäisit teille jotain ja sit vaan ilmotat miehelle et nyt mennään sinne ja sinne ja piste? Jos se on jotenki jo kangistunu kaavoihin ja kaipaa pikku potkua persaukseen..?

Noin justhan sen pitää mennäkin. Sit mies kattoo vähän pylly- ja tisukuvia netistä, kourasee sua takapuolesta ja käskee pyllistämään. Vain seksi on se milloin saa aikaa mieheltä. Ihan normaalia, ole huoleti ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin justhan sen pitää mennäkin. Sit mies kattoo vähän pylly- ja tisukuvia netistä, kourasee sua takapuolesta ja käskee pyllistämään. Vain seksi on se milloin saa aikaa mieheltä. Ihan normaalia, ole huoleti ;) :D

Voisin vielä lisätä, että tuo teidän suhde on niitä suhteita, jotka lopulta päätyvät eroon. Ei millään pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ChloeEllen:
Tosi tylsää. Ennen pitkään suhteet kuolee jos ei kertakaikkiaan tehdä yhdessä mitään. Kyllä mä oon sitä mieltä että ihminen etsii rinnalleen ihmisen jonka kanssa jakaa asioita ja tehdä asioita.
Mitäs jos sä järkkäisit teille jotain ja sit vaan ilmotat miehelle et nyt mennään sinne ja sinne ja piste? Jos se on jotenki jo kangistunu kaavoihin ja kaipaa pikku potkua persaukseen..?

mun mies lupas kiertää mun kanssa maailmaa kun ihastuttiin.

ei olla vieläkään kierretty, yhessä 10v.

taidan lähtee kiertelee jonkun kaverin kanssa :(

huijas mua prkl :)

Yrittäjänä se voi joutua olemaan (niinkuin nytkin ) töissä. Ei uskalla varata mitään tai hommata lapsenvahtia kun aikataulut on niin epävarmat.

no mut kai sä tiiät jonkun ajan kohdan millon se ei olis töissä? esim jonku LA tai Su illan? harmittaa sun puolesta.. mä rakastan nimittäin tehdä kaikkea yhdessä ja me tehdäänkin tosi paljon, siksi meidän suhde varmaan onkin näin hyvällä tolalla..

no mut kai sä tiiät jonkun ajan kohdan millon se ei olis töissä? esim jonku LA tai Su illan? harmittaa sun puolesta.. mä rakastan nimittäin tehdä kaikkea yhdessä ja me tehdäänkin tosi paljon, siksi meidän suhde varmaan onkin näin hyvällä tolalla..

Ei, ikävä kyllä en tiedä.. Se voi olla, että on la ja su illatkin töissä. Menee aika pitkälti oman mielensä mukaan, mutta olo on sellanen, että se ennemmin on töissä ennemmin ku mun kanssa. Ja kaiken vapaa aikansa viettää koneella auton osia tai foorumeja lukiessa. :|

no mut hei, pääsia et sä tiedät et jotain on tehtävä, enää puuttuu se "tekeminen" ja sille aika.. mut jos haluaa, niin aikaa löytyy aina, oli yrittäjä tai kuinka kiireinen tahansa, eiks vaan?

Juu se on, mutta milläs miehen saa innostumaan ku sitä ei kiinnosta. :( Muutenkin oon super romantikko ja mies taas veistetty jostain ihan muusta... Sen mä kyllä tiesinkin ja siihen tyytyminen mutta nyt tämmönenkin tuli esille :|

no mutta.. loppukädessä muista että sinun hyvinvointi on SINUN elämäsi päämäärä ja sen mukaan pitää elää. Kenenkään tiskirätti tai heittopussi et saa olla. Jos mies ei tajua miten arvokasta on kun joku seisoo rinnalla, niin älä seiso siinä. :hug:

no mutta.. loppukädessä muista että sinun hyvinvointi on SINUN elämäsi päämäärä ja sen mukaan pitää elää. Kenenkään tiskirätti tai heittopussi et saa olla. Jos mies ei tajua miten arvokasta on kun joku seisoo rinnalla, niin älä seiso siinä. :hug:

Tää on ihan totta. Mut mä niin toivoisin, että se haluais ees vähän useammin tehä mun kans juttuja. Yksi kerta riittäis....

Yhteistyössä