Öh, mikä päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Kuopus oksensi ma-su-välisen yön ja ripuloi eilen. Viime yö meni hyvin.
Aamulla minä alan ripuloida, poika jatkaa. Iltapäivällä tyttö alkaa oksentaa ja oksensi koko illan. Mulla oli vähän lämpöäkin jossain kohtaa.

Viimeisillä voimillani raadoin, että kunhan mies tulee kotiin, niin mä pääsen nukkumaan... As if, se tulee tuntia aikaisemmin, sulkeutuu vessaan, ripuloi ja alkoi myös oksentaa illan mittaan. Ja on niiiiin kipeä. (Ei se kyllä usein feikkaa.)
Mun piti soittaa mummille, että kipaises meille kaupassa. Vain 20 km sivu matkaa hällä... Mutta kun ei PYSTynyt!

Ja huomenna täytyy alkaa ruinata saikkea itselle. Nämä 2 päivää on olleet lasten papereilla. Meiän virman terkka on tosi niuho ja esimies ei mielellään myönnä, vaikka saisi.

Väsyttää, ja kohta menenki sohvalle torkkumaan. Tiskikone ja kuivausrumpu on päällä, nääs.

mikähän miehillä on kun jotenkin se aina menee niin että jos mies on kipeänä niin ollaan niin kuolemankielissä ja maataan koristen sohvalla, mutta jos nainen on kipeä niin pitää jaksaa muksut hoitaa ja ruoat laittaa ja tiskata ja siivotakin..... :headwall:

Oli toi mun mies oikeasti kipeä. Minä kun en oksentanut (tai siis ole vielä oksentanut) niin pysyin puranalla pystyssä. Silti musta tuntuu että mua on petetty, kun luulin etä pääsen nukkumaan... :D

Yhteistyössä