Oho! Lapsihan liikkuu! Jee! (turhaa hihkumista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiiliksissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiiliksissä

Vieras
Vihdon ja viimein: 10kk vauva on oppinut liikkumaan :D
Jätin olohuoneen lattialle mahalleen makaamaan. no, siinähän tuo on maannut viimeiset 5kk ja kattellut maailman menoa liikkumatta minnekään... kävin vessassa ja lapsi tuli eteisessä vastaan! :O
Siis miten se nyt noin yhtäkkiä lähti kiitämään? Olisin luullut, että ensin vähän hitaammin etenee, mutta lähtikin kerralla kamalalla vauhdilla potkimaan itseään eteenpäin...:D Olen ihan fiiliksissä täällä, jeejee!

Meillä on vauva sairastanut paljon koko pienen ikänsä ja olin ihan varma että kehittyy hitaasti motorisesti. Ensimmäisen kerran kun kääntyi, olin aivan täpinässä. En tiennyt kenelle soittaa. Sama juttu ryömimisestä, istumisesta ja kaikesta :) :D mahtavaa!

minä kans täällä oottelen millon meijän poika lähtis liikkeelle (ikää nyt 7kk) jalat vispaa mahalla ollessa tuhatta ja sataa mutta eteneminen ei vielä suju....:heart:

Meillä myös lähti sitten ihan yhtäkkiä lopulta 8kk iässä. Yhtenä päivänä vaan lähti ja varmasti etenikin ja vauhdilla. Sama konttaamisen kanssa 10kk iässä, oltiin mummilassa ja mummi kysyi että joko konttaa. Vastasin että ei ja saman tien lähti tyttö konttaamaan ja mummi hölmistyneenä että konttaahan tuo tuolla. :D

Yhteistyössä