Anteeksi, tämä ei nyt varmaankaan kuulu tänne, mutta katsoin tuota omaa profiiliani ja siellä ilmoitettuja aiheita, joihin olen itse vastannut. Hyvä hyvä, mutta miten voi olla mahdollista,että siellä lukee minun vastanneen aiheisiin, joita en ole ikinä huomannutkaan! Ihan omalla nimimerkilläni! Kun klikkaan nimimerkkiä, joka näkyy kirjoitetun viestin vieressä, niin oma profiilihan se sieltä paljastuu, ainoa vain,etten ole koko viestiä kirjoittanut.
Otan esimerkin: olen profiilini tietojen mukaan vastannut esimerkiksi Mitäs nyt- osioon ja kertonut muun muassa asuvani yksiössä. Mutta en minä ole tuo henkilö! En asu edes Suomessa, joten en ole minimipäivärahalla.. Nyt hämmentää. Viestiin on kyllä joku pömppö vastannut,mutta se vain en ole minä.
Onko muilla profiilissa tietoja, jotka eivät pidä paikkansa? Keskusteluja, joissa on kyllä vastaus omalla nimimerkillänne, mutta joihin te ette ole vastanneet?
Anteeksi tämä hämmennys, joka ei varmaankaan kuulu odotus-palstalle, mutta kyllä ihmetyttää! :/
Terveisin pömppö ja tällä kertaa ihan omana itsenä
Otan esimerkin: olen profiilini tietojen mukaan vastannut esimerkiksi Mitäs nyt- osioon ja kertonut muun muassa asuvani yksiössä. Mutta en minä ole tuo henkilö! En asu edes Suomessa, joten en ole minimipäivärahalla.. Nyt hämmentää. Viestiin on kyllä joku pömppö vastannut,mutta se vain en ole minä.
Onko muilla profiilissa tietoja, jotka eivät pidä paikkansa? Keskusteluja, joissa on kyllä vastaus omalla nimimerkillänne, mutta joihin te ette ole vastanneet?
Anteeksi tämä hämmennys, joka ei varmaankaan kuulu odotus-palstalle, mutta kyllä ihmetyttää! :/
Terveisin pömppö ja tällä kertaa ihan omana itsenä