Oih, en muistanut että tää pahoinvointi on tällaista! Miten tästä selviää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oih ja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oih ja voih

Vieras

Tämä alkuraskauden pahoinvointi alkoi niin paljon aiemmin kuin esikoisen kanssa, rv5, ja on lähes lamaannuttavaa. Tuskin pystyn nousemaan pystyasentoon. Nyt vasta rv7 ja tuntuu että sinne rv16 (jolloin pahoinvointi viimeksi helpotti) on uskomattoman pitkä matka. Viimeksi söin todella paljon ja usein mutta nyt en tunnu keksivän mitään suuhun laitettavaa, ja se ei helpota oloa. En ole moneen päivään pystynyt lähtemään edes esikoisen kanssa ulos. Onneksi olen saanut apua siihen ulkopuolelta.

Sanokaa että tämä helpoittaa pikkuisen jo ensi viikolla...

mulla joka raskaudessa pahoinvointi raju. yrjö tulee samantien kun on syöny saatika et kun ei oo syöny jo sillon tulee kaikki

nyt rv 4+6 ja mä odotan et alkas jo se saamarin pahoinvointi..pelottaa että en oo raskaana kun ei oo viä pahoinvointia

tahtoo pahoinvoinnit =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
mulla joka raskaudessa pahoinvointi raju. yrjö tulee samantien kun on syöny saatika et kun ei oo syöny jo sillon tulee kaikki

nyt rv 4+6 ja mä odotan et alkas jo se saamarin pahoinvointi..pelottaa että en oo raskaana kun ei oo viä pahoinvointia

tahtoo pahoinvoinnit =)

Toivon siinä tapauksessa tämän sinulle! :) Taisin ajatella samoin itsekin vielä pari viikkoa sitten - ja saamani pitää....

Yhteistyössä