oih ja voih, kissa on ihan loukkaantunut kun hänet "hyljättiin" niin julmasti jouluna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
on huutanut melkein koko yön, ja riekkui niin pahasti että se oli pakko sulkea pois makkarista.. sen jälkeen se on roikkunut joulukuusessa ja paiskonut palloja ympäriinsä.. mies on puhissut ja äkäillyt koko yön sen takia :D
ja kaikki tämä kun kisu oli yksin kotona "liian" kauan..
jouluaattona klo 11 me lähettiin ja joulupäivänä kello 22 tultiin takas.. veli oli käynyt kyllä siis nukkumassa meillä tuona yönä, laittanut kissalle ruokaa ja hellinyt.. eli ei kissa oikeasti mitenkään överipitkään ollut yksin.. mutta sille tää oli nyt julmin teko ikinä, ensimmäiset 30min kun tultiin kotiin se kehräs ja puski ja oli niin onnellinen, sitten alkoi protestoiminen :D

mites te joilla on kissa, kuinka pitkiä aikoja teidän mielestä kissa voi olla yksin? ja reagoiko teillä kissat siihen miten?

Mie yritän muistaa pistää katin suihkuhuoneeseen kun lähdetään pois kotoa. On myös yöt suihkuhuoneessa. Tämä ihan siksi, että tuhoaisi esimerkiksi sohvia ja metelöisi. On aina aamuisin sieltä päästessään kiehnäykset ja maukumiset tiedossa. ;/ En tosin anna itteeni puskea.

no meillä ollut usein viikonloppujakin eli perjantai-illasta sunnuntaiaamuun kissat keskenään kotona. Eivät oikeastaan protestoi, sillä saavat toisistaan seuraa. Lukitaan ovet niin että kissat pääsevät makuuhuoneeseen, eteiseen ja vessaan, joten olkkari ja keittiö saavat olla turvassa. Ei pääse vahinkojakaan sattumaan (kaatuneet hyllyt tai päälle käännetyt hellat jne). Jos kissa on yksin, eli ei ole kaveria, niin kannattaa jättää jotain puuhaa, vaikka silakka jolla sitten leikkiä (tosin kyllä sotkee jonkun verran..)

mä en viitsis tuota sulkea mihinkään, mutta ehkä se on sitten pakko kun ei se osaa käyttäytyä.. :|
omia leluja sillä kyllä on mutta meidän tavarat on näköjään paljon kivempia..
aiemmin ei ole tällästä ongelmaa ollut kun on ollut useampi kissa, 4 kissaa on viihdyttäneet toisiaan, syöneet mitä vaan ruokaa ja käyneet kissanhiekkalaatikolla vaikka se olis vähänm sottainen.. mutta tämä meidän otus ei syö jääkaappikylmää ruokaa, ei syö seissyttä ruokaa ja on potan siisteydestä hyvin tarkka, lisäksi kun se on ainut kissa niin selkeästi kaipaa seuraa koko ajan.

Herra majuri ehti ensin. Ap, luovu kissasta kun se tekee näköjään sun elämästä helvettiä. Ei sekään siellä teillä tykkää olla. Ja tulevaisuudessa muista että susta ei ole eläimen kasvattajaks.

Herra majuri ehti ensin. Ap, luovu kissasta kun se tekee näköjään sun elämästä helvettiä. Ei sekään siellä teillä tykkää olla. Ja tulevaisuudessa muista että susta ei ole eläimen kasvattajaks.

siis onko valittamista että ihan hyväntuulisesti kirjoittaa kissansa tekemisistä? :O
en mie ole edes ärsyyntynyt, oikeastaan olen vallan hyvällä tuulella

ei kissa tee mun elämästä helvettiä.. eikä edes tuo mun mies :D

Yhteistyössä