oih...kohta alkaa viikonloppuvapaa, kun poika menee mummolaan koko viikonlopuksi! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommarcat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sommarcat

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
3 037
0
36
hmm..miten ihmeessä saisi ajan kulumaan?
Nauttiskohan ihan tv-tarjonnasta, kävisikö ihan elokuvissa tai vaikka syömässä jossain kivassa ravintolassa?
oih..niin ihanaa että oikein mahaa kipristelee...
Nukkuisko oikeen pitköön ja kävis lenkillä, ihan yksin?
Tää on ihan eka kerta kun poika menee viikonloppukylään ilman mitään lapsenhoitotarvetta. Oih... =)

Mahtavaa, koitahan keksiä jotain mielekästä tekemistä :)

Miunkii muksu menee mummolaan, mulla viimeks vapaa vkl ollu joulukuun alussa... Niin ja ei tää kyl nytkään vapaa oikeestaan ole kun mulla on tänään ja huomena keikka, mutta lapsivapaa enivei... :)

Tee lista kaikesta sellaisesta mitä lapsen kanssa et voi tehdä...ja aloitat vkonlopun istahtamalla sohvalle ja kuuntelet hiljaisuutta! Jos käytät alkoholia ehkä lasi viiniä kruunaa kaiken...ja sitten toteuttamaan kaikkea sitä mitä mieleen tulee! Oikein mukavaa vkonloppua.
Itse laitan lapset mummille koska kuulin just irtisanomisuutiseni ja mieli on vähän matalalla.

oih...toi viinilasi kyllä kuullostaa ihan superhyvälle. Kasaan pojan lelutkin oikeen huomaamattomaksi ja ollaan miehen kanssa niinkuin ennenvanhaan ;) Voi vitsi..ja mikä parasta. Huomenna on lauantai eikä tarvii nousta vielä kukonlaulun aikaan ylös...
taidan syödä oikeen aamupalankin sohvalla ja kattoo aamuohjelmia. Ei mitään lastareita, tai katton vaikka digiboxilta samalta jonkun ohjelman. Huh, huokaus...ihan outo fiilis.

Mein kaks vanhinta lasta ollu remonttia evakossa mummolassa kohta kaks viikkoo :ashamed: :whistle: Pienin tossa jaloissa suurimman osan aikaa, mutta pari kriittisintä päivää se ollu sit tätilässä. Mitenköhä mä osaan enää olla sit kolmen lapsen äitinä? :p

Tai no kaipa se tasottaa, kun vaihdan vedettömyyden ja vessattomuuden kahteen lapseen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Mein kaks vanhinta lasta ollu remonttia evakossa mummolassa kohta kaks viikkoo :ashamed: :whistle: Pienin tossa jaloissa suurimman osan aikaa, mutta pari kriittisintä päivää se ollu sit tätilässä. Mitenköhä mä osaan enää olla sit kolmen lapsen äitinä? :p

Tai no kaipa se tasottaa, kun vaihdan vedettömyyden ja vessattomuuden kahteen lapseen :kieh:

kannattaa varmaan miettiä tota kauppaa uudelleen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

kannattaa varmaan miettiä tota kauppaa uudelleen... :whistle:

:laugh: ..sit mun kyl pitäs saada toi kolmaski mahdutettua samaan.. Tarttee soitella pari puhelua tässä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kuka mummo jaksaa hoitaa koko viikonlopun jos itsekin töissä?

En kyllä tiedä - ei omakohtaista kokemusta, kun kummatkin isovanhemmat on jo työelämästä laitettu pois..

Mutta kyllä mulla sellassii tuttuja on, joilla työssäkäyvät isovanhemmat toisinaa laspenlapsensa kylään tahtovat. Ihan vaikka koko viikonlopuksi.

Jotkut kai kokevat saavansa siitä voimaa? ..kun se kai hennoo olla vähä erilaista toi isovanhemmuus ku vanhemmuus?

Ja riippuu tietysti paljon heidän iästäänkin. Sekä lasten että isovanhempien.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kuka mummo jaksaa hoitaa koko viikonlopun jos itsekin töissä?

Meillä mummu pyysi lapsia VIIKOKSI mökille, en antanut niin kauaksi, saavat olla ehkä 3päivää. Työelämässä on ja 3-vuorotyössä vieläpä. Muutenkin ottaisi vähän väliä hoitoon ja siis ihan itse pyytää.

Yhteistyössä