Hae Anna.fi-sivustolta

OIKEA SPIRITUALISMI

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä spiritualisti, 24.07.2014.

1. spiritualisti Vierailija

Tässä se mitä OIKEA spiritualismi on. Täällä kun on joku ihmetyyppi näköjään esiintynyt spiritualistina. Ja saanut jonkun pikkutytön ihailijakseen näköjään.

spiritualismi

2. spiritualisti Vierailija

Lueskelin noita kyseisen herran juttuja ja sanoudun täysin irti. Mies on antanut prasiiteiksi kutsumilleen en tiedä onko oikeita negatiivisia henkiä vai kuvitemaa vallan täysin. Toivottavasti on kuvitelmaa.

Sanon suoraan että kannattaisi sieltä mielenterveyspuolelta ammattilaisilta lähteä sitä ongelmaa ratkomaan.

3. deebsteri Vierailija

Spiritualismi on paljon, paljon monimutkaisempi juttu, kuin se mitä tuossa kuvaillaan.

4. spiritualisti Vierailija

Spiritualistinen filosofia | spiritualismi

Painottaisin noista nyt tarkoituksella tätä:

"Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa teoistaan"

"joten ihminen vastaa itse henkilökohtaisesti teoistaan ja valinnoistaan elämässään. Hän myös kärsii tekojensa seuraukset ja joutuu korjaamaan tekemänsä vääryydet oppiakseen toimimaan oikein ja entistä paremmin. Ellemme joudu aineellisella tasolla vastuuseen teoistamme, joudumme kohtaamaan ne henkitasolla tai mahdollisesti uudessa maanpäällisessä inkarnaatiossamme."

On ihan turha syyttää muita omista epäonnistumisistaan. Ei se tie mitään kehitystä ole, se on päinvastoin takaperin menemistä. Henkistä kehitystä ei myöskään ole kaunan kantaminen jotain ihmisryhmää kohtaan.

Ja pitää pystyä keskustelemaan myös eri näkökannan omaavan kanssa. Jos ei pysty, on vielä rutkasti kehittymistä edessä. Jos lyö oven kiinni jonkun edessä se todistaa vain sitä että sillä ihmisellä oli liian hyviä pointteja joita ei pysty kaatamaan. Eikä uskalla/halua katsoa omia oppejaan sillä silmällä että onko ne nyt ihan kunnossa.

Jos ihminen kokee koko ajan uhkaa itseään kohtaan silloin on jotain vialla. Omassa suhteessa sinne henkimaailmaan tai sitten omassa mielenterveydessä. toivoisin myös että myös tämän palstan nuoretkin lukijat miettisivät ja käyttäisivät päätään. Saahan sitä suohon räpiköimään mennä jonkun "makeelta ja coolilta" tuntuvan perässä jos haluaa ja olla kuuntelematta vanhempia ja fiksumpia mutta aika raskaan kautta silloin menee. Mutta omapa on toisaalta valinta.

Tuollainen väärän aatteen saarnaaminen spiritualismina vain on minusta törkeää. Kyseisen herran aatteet eivät ole spiritualismia nähneetkään. Keksi sille Herra Deebsteri ihan oma nimi.
    Minä spiritualismina en tuommoisen aatteen kanssa mitä tämä Herra edustaa halua olla missään tekemisissä. Tuo polku ei hyvään vie.

5. deebsteri Vierailija

Spirit

Tuosta vedän sen itse. Eli hengen sovellutus.

6. spiritualisti Vierailija

Ää sinä puhu sellaisesta josta et tiedä yhtään mitään. Sinä olit vielä vaipoissa kun minä olen näiden asioiden kanssa pelannut. Terveisin vuosimallia -50.

7. deebsteri Vierailija

Lopullinen vastuu määrittyy kuitenkin vapaan tahdon kautta. Nämä vastuut, jotka tulevat matkalla ovat usein illuusioita.

Se on tietysti peruslähtökohta näissä asioissa. Mutta toisaalta voiko esimerkiksi koulun opettaja vaatia lasta käyttäytymään?

Niitä pitää jatkuvasti tarkastella. Spiritualismi ei kuitenkaan ole (ainakaan minulle) sitä, että hypätään johonkin valmiiseen soppaan.

Näinhän se on.

En minä nyt oikeastaan ole pyytänyt ketään seuraamaan. Jos joku seurailee omillaan niin OK. Siltä osin kun voin auttaa ja näyttää asioita tarjoan toki apua jopa itseäni kokeneemmille samalla, kun yritän oppia heiltä.

Spirit = henki. Se on hyvin laaja käsite ja ihmisillä on siitä omaan kehitysasteeseen perustuen erinäisiä kokemuksia.

Yllättävää kyllä, ne ovat.

En lähde kulkemaan eri tietä muiden kanssa. Spiritualismi olkoon tieni.

Kaikki hyvä ei ole hyvää. Valossa on joskus valoisampia kohtia. Miksei niitäkin sitten voisi sanoa hyviksi?

8. spiritualisti Vierailija

Myös vapaan tahdon, kyllä. Esimerkki vastuusta joka on illuusio, kiitos?

Kyllä. Mutta miten se liittyy tähän? Korotatko itsesi opettajaksi joka voi vaatia eri mieltä olevaa käyttäytymään, eli nuolemaan sitä millä istut? Se ei poikaseni ole henkistä kehitystä tuollaisen vaatiminen, vaan henkistä takaperinmenoa.

Oikea spiritualismi ei myöskään ole valmiiseen soppaan hyppäämistä, mutta ethän sinä tunnekkaan sitä, oikeaa spiritualismia. Sen sijaan SINÄ olet keittänyt aikamoisen sopan itsellesi johon vielä hukut ja kutsut SITÄ spiritualismiksi. Olet todella hakoteillä ja hukassa ja ilmeisesti myös haluat olla. Ja haluat vetää muitakin siihen kun saarnaat tuota virheellistä soppaasi muka jonakin pelastavana asiana ja vielä niin kuin pahimmat fundamentalistit ainoana oikeana.

Myönnät siis että joko yhteydessäsi henkimaailmaan ja tuossa "spiritualismissasi" on jotain pahasti vialla tai sitten meilenterveydessäsi?

Noilla opeillasi et auta yhtään ketään vaan vedät perässäsi suohon.

Emme puhu mistään yleisestä termistä nyt vaan opista nimeltä spiritualismi, jota sinun oma sekasotkusi ei ole.

Eivät ole. Tai sitten ovat samassa suhteessa kuin saatananpalvonta ja kristinusko. Sinun on sitä "saatananpalvontaa".

Kirjoitustesi perusteella se ei näytä olevan

Niin, "valossa ei ole kaikki hyvää", tällä voikin selitellä kaikkia hämäriä sekasotkujaan.

9. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Hei Artangels ei oo seuraaja eikä ihailija annoimme hänelle vähän soturin tukea vesimiehen lynkkaua tyylin vuoksi Artangels on mun Jedipadawan eikä oo mikään pikkutyttö aikuinen nainen Ja on pitkällä jo jedipadawan opiskelussa , mutta tyrmääminwn ei oo hemnkistä me jedit mielumiin keskustelelle kun tyrmäämme toista deebesterillä paljon opittavaa mutta ei häntä tyrnöätä kannata mutta tervetuloa palstalle keskustelemaan tässä on meidän veljeskunnan sivut Uusi sivu 1

tyrmäämällä ei saavuta mitään keskustelemalla deebestwrin kanssa voit saavuttaa enemmän sitä suosittelen

t. Kars Skywalker Suur Jedimestari Jedineuvoston johtaja Veljeskunnan johtaja

ja Jediakatemian ylin kouluttaja Sensei Opettaja

ohessa vielä jedilaki

Uusi sivu 1

VOIMA OLKOON KANSSANNE

PS en ole kaikesta samaa mieltä ku deebeaster mutta o hän jossain <asiassa oikeassa demonit pimeyden pimeyden alienit on totta kuka niitä milläkin nimellä kutsuukin .

Itsekin niitä lukemattomiia tietioisessa unessa seiluna luikkuessa listiny monenlaisia jopa alien liskoja VALOSAPELEIN JA JEDIKYVYIN

ps olen Harmaidén ja Plejadien ja muiden valonmkansojen valittu netti lähettiläs täällä

Last edited: 24.07.2014
  10. spiritualisti Vierailija

Ei kiinnosta teidän sivut jos olette samaa porukkaa Deebsterin kanssa. Tämä Vesimies ei tyrmännyt ketään vaan toi esiin ihan hyviä huomioita joihin Deebsteri ei pystynyt vastaamaan siksi paiskasi oven kiinni. Ja kun nyt luin lisää Deebsterin kirjoituksia niin en ihmettele sitä että tämä Vesimies sanoi kovemmin. Täynnä naisvihaa näkyy tämä valespiritualisti olevan. Ja kyllä tämä sinun mikä padawan se nyt oli? aika fanittajalta tuntui. Ihmeelliseksi tämä palsta mennyt.
    Muita juuri kirjoittele kuin tuo valespiritualistisaarnaaja ja sitten hänen fanittajansa. Siihen kun eri meiltä menee joku sitten olemaan niin näköjään hänet lynkataan. On pitkä kun olen täällä ollut aiemmin en silloinkaan paljoa mutta silloin täällä oli laatua. Ei tuollaista saarnaamista kuin tuon valespritualistin. Hän ei kunnioita muita vaan esittää kuin joku fanaattinen lahkolainen omaansa ja seuraaja säestää. Sinut minä muistan Kars kun olen täällä joskus kirjoitellut aikoja sitten. Et sinä silloin tuommoista selvää pimeän tietä tukenut kuin mitä täma valespiritualisti täällä julistaa.
    Tyrmäämisestä tuossa, Deebsterihän sitä tyrmäämistä ensin harrasti, ei ihmekään jos joku tyrmää takaisin, tätä sinun padawaniasi ei kukaan tyrmännyt. Jos vähän kiivaamman erimieltäolon ottaa tyrmäykseksi ei ole mitään soturiainesta.

11. deebsteri Vierailija

No jos esimerkiksi raiskattu nainen saa kivitystuomion niin sellainen "vastuu" on aika ohimenevää lajia. Tietysti sitten on näitä, joiden mielestä silti tällainenkin vastuu painaa ja lujaa olipa se kuinka perverssiä tahansa.

Kuule, ihminen oppii käyttäytymään ihan pelkällä perhekasvatuksellakin, niin ettei tarvitse latoa sivukaupalla kiukunpurkauksia muiden päälle. Nämä asiat kuitenkin ovat tässä ajassa päässeet hieman unohtumaan.

Minä olen kehittänyt puhtaan spiritualismin SUORAAN omasta spiritistäni, joten se on varmasti oikeaa. En tietenkään varmaan ole spiritualisti esim. jonkun brasilialaisen voodoo villi-papin mielestä, koska se on määritellyt sen jotenkin aivan ihmeellisesti.

Minä olen valonetsijä, enkä ole koskaan kiistänyt sitä, ettenkö olisi vielä vaiheessa. En silti anna periksi asioissa, jotka olen absoluuttisen oikeiksi havainnut. Myöskään siitä on ihan turha loukkaantua jos täällä on joku nuori N-sukupuolta oleva, joka on jostain samaa mieltä.

Fundamentalismiin kuuluu tekojen perustelemattomuus. Se ei ole koskaan ollut oma linjani.

Niin. Kukaan ei ole täydellinen. En minäkään ole monessa asiassa, kuin vasta-alkaja. Yhteyteni henkimaailmaan on sensuuntainen, kuin sen pitääkin.

Se ei ole suo, minne minun henkeni vetää.

12. deebsteri Vierailija

Mun kanssa voi olla ihan rohkeasti samaa mieltä jos vähänkin siltä tuntuu. Mutta arvostan enemmän kyllä kriittisiä ihmisiä, jotka valitsevat puolensa vasta ymmärrettyään mistä on kyse. :)

13. Siis mitä tarkoitat? Sano selvällä suomella. Kenellä tuossa on ohimenevä vastuu?

Sinähän täällä ladot sivukaupalla kiukunpurkauksia naissukukunnan päälle. Ilmeisesti sinulla ei ole sitten ollut kotikasvatusta.

Et tosiaankaan tiedä mistä puhut. Miten brasilialainen villipappi liittyy spiritualismiin? Minun ja tuon toisen spiritualismiin ei liity. Spiritualismi ei ole mikään yleistermi jota voi väännellä miten vaan ja miksikä kahjoudeksi vaan.

Sitä valoa sitten etsit kyllä ihan vikapaikoista ja väärältä suunnalta. Kuka ihme on loukkaantunut tuosta mistä väität?

Ainoaksi oikeaksi totuudeksi julistamisesi on kuitenkin fundamentalismia.

Miksi sitten itket ja syyttelet niitä parasiitteja täällä jos kerran yhteytesi henkimaailmaan on sellainen kuin pitääkin?

Kyllä se on.

Olen kaikesta tuon ensimmäisen spiritualistin kanssa samaa mieltä sinusta ja aatteestasi ja käytöksestäsi. Kuten hän sanoo olet valespiritualisti. Aliarvioit myös naisia törkeästi. Minä olen mies.

14. aha Vierailija

Eräälle kriittiselle löit oven kiinni. Joten älä valehtele. Et kestä kritiikkiä jos sitä kunnolla annetaan.
    Mistä sinä tiedät toisten ymmärtämisistä kun itse et tosiaankaan ymmärrä spiritualismia. Se ei todellakaan ole tuota mitä saarnaat. Sen minäkin tiedän. On minulle tuttu asia tämä spiritualismi ja olen ollut myös tekemisissä sinunkaltaistesi kanssa jotka on koko ajan pahojen henkien riivaamina, sinä kutsut niitä parasiiteiksi. Samaa aivoissa olevaa ohjaajaa höpöttää ne jotka on lopulta seonneet siihen uskontoonsa. Minulla on kokemuksia kummastakin lajista spiritualismista ja sekopäisyydestä jota sinä edustat. Arvostatko nyt minua kun olen kriittinen ja perehtyn yt kumpaankin lajiin?

15. deebsteri Vierailija

Okei.

Aivan.

16. deebsteri Vierailija

Sen kun esittää sitten asiat järkevällä tavalla, eikä sairaalloisen panettelun ja vaahtoamisen muodossa.

No enhän minä ymmärrä yksinkertaisia tulkintoja noin laajasta aiheesta. Minulle spiritualismi on paljon enemmän, kuin tässä ketjussa on linkein esitetty.

Sinä nyt tuskin tiedät, mitä tiedän spiritualismista.

Me olemme KAIKKI lähtökohtaisesti ongelmissa parasiittien kanssa. Ne tekevät meihin pesänsä kun olemme 3-4 vuotiaita. Miksi riidellä samassa veneessä?

Sinulla ei takuuvarmasti ole MITÄÄN kokemusta näistä asioista, joiden parissa pyörin.

17. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen käynyt joskus tuon seuran tilaisuudessa, jäsenet lähinnä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia, kovin vain tohisivat keskenään kun oli tulossa joku MIESguru pitämään puhetta joskus tulevaisuudessa :D Jäi mieleen hassuna yksityiskohtana.

Puhuin erään "meedion" kanssa tai mieheni puhui, hänelle tämä nainen oli kovin ystävällinen mutta sitten kun ilmaistiin, kuinka minä olenkin se joka enemmän on kiinnostunut seuran toiminnasta töksäytti nainen vain jotain kalseasti ja häipyi. :)

Tällaistä..... Mielestäni kellään ei ole mitään oikeutta omia itselleen nimitystä "spiritualisti" tai tulla palstalle hyökkäämään yksittäisen kirjoittajan kimppuun joukolla ja sanoa, ettei joku saa käyttää itsestään sitä nimistystä.

Ja kyllä oli muuten tuonkin seuran tilaisuudessa myynnissä laidasta laitaan vaikka mitä hömppäkirjallisuutta. :)

18. deebsteri Vierailija

No hyvä, ettet vetänyt litsaria. Sillekin kun on parempaa käyttöä.

[quotte]
    Tällaistä..... Mielestäni kellään ei ole mitään oikeutta omia itselleen nimitystä "spiritualisti" tai tulla palstalle hyökkäämään yksittäisen kirjoittajan kimppuun joukolla ja sanoa, ettei joku saa käyttää itsestään sitä nimistystä.
    [/quote]

Joo, no tämmöstä tää joskus on.

Mutta ei ollut Seura-lehteä.

19. Minä luen ihan vitsinä deebsterin juttuja. Tosin jos ne on totta poikaparka on kusessa. Voihan deebsteri sitä nimitystä käyttää, ehkäpä hänestä joskus sellainen tulee kun kehittyy ja lakkaa möyrimästä siellä Karsin sanoin sithien puolella.

Mutta se on totta mitä nuo sanovat että oikea spiritualisti hän ei ole.

Ihmiset voi varmaankin sitten alkaa käyttämään myös jedi -nimitytä tuosta vaan kehittää siihen jonkun vastaavan mustemman opin. Luulen ettei se taida käydä kuitenkaan Karsille eikä Artangelillekkaan. Jostain syystä. Mutta jonkun muun suunnan oppia saa sitten vääristellä mielensä mukaan.

Huvittaa myös tämä henkilökultti. No kyllä minäkin nuorena idoleita fanitin oikein sydänverellä.

Minkä paikkakunnan seurassa Artangel kävit? Yhdenkö kaupungin ja sen perusteella sitten yleistät kaikkiin? Olet kova tyttö yleistämään.

Kovasti puhut myös halveksien keski-ikäisistä naisista. Kuitenkin muistan sinun suutahtaneen kun sinun nuoruuteesi vedottiin. Sinä saat kuitenkin harrastaa toisia kohtaan ikärasismia?

20. jep Vierailija

Ei näitä voi kuin vitsinä ottaa. Sairaalloista juu. Ihminen on itse ihan pihalla örkkiensä kanssa ja toisilla ei sitten ole hänen mielestään mitään käsitystä mistään.

Ja mies sanoo että arvostaa eri mieltä oloa....Tässä se on nähty se "arvostaminen"

Mistä näitä hulluja oikein sikiää? Tästäkin asiasta olisi voinut järjellisesti puhua tämä Deebsteri eikä siihen malliin että hän nyt on ainoa oikeassa. Muut taas ei tiedä mistään mitään. Kaikkihan täällä jotka tämän herran kanssa eri mieltä on on joitakin sairaalloisia tai eivät tiedä mitään ja pikkupimu säestää taustalla. Antakaa mun kaikki kestää.

Oletteko tai pystyttekö yleensä Deebsteri ja Artangel katsomaan sinne peiliin että EHKÄ teidän kommunikointitavassanne on jotain korjattavaa...??

Jos täällä joku hyökkää kimppuun niin tämä pikkupimu, mikä Deebsterin aseenkantaja sinä olet?

Tämän ketjun aloittanut kirjoitti ihan asiallista tekstiä ja rauhassa. Tämä herra ja tämä pimu sitten hiiltyvät. Ei tämä yksinomaan teidän palsta ole. Tänne on muidenkin oikeus kirjoittaa ja olla eri mieltä.

21. väärin Vierailija

22. Hei Vierailija

ei unohdeta Vesimiestä. Multinikkiä :D

23. aamu aurinkoa Vierailija

Erään täällä kirjittavan viisaan sanoin: mielesi on yksi tärkeimmistä voiman työkaluista.

24. kauris Vierailija

Eikä unohdeta nikkiriippuvaisia...

25. spiritualisti Vierailija

Sillä naisellahan ei mitään "vastuuta" tuossa ole. Ei edes ohimenevää. Hän ei ole tehnyt mitään väärää.

No lopeta sinäkin sitten se kiukupurkauksien latominen koko naiskuntaan

Niin, brasilialainen villipappi on määritellyt spiritismin jotenkin ihmeellisesti, mutta tietenkin SINÄ olet määritellyt sen PUHTAASTI. Oikeista spiritisteistä sinun määritelmäsi on vähintään ihmeellinen. Puhtaudesta en puhuisi sellaisen miehen yhteydessä joka kieriskelee yöt pitkät parasiittien kanssa. Taitaa ne vaivata muulloinkin, koko ajan.

Toivottavasti sen Valon löydät, että paranet noista parasiittiharhoistasi. Ihmisen on helppo kuvitella oma käsityksensä absoluuttisesti oikeaksi. Muiden erilaiset käsitykset on helppo
    tuomita ihan vääriksi. Toki sinulla näkyy nämä parasiitit olevan jonkinlainen pelastusrengas sille että et ole sellainen millainen haluaisit olla: suosittu naisten keskuudessa,menestyvä. Olet luonut omat syyt sille miksi toiset ovat tuollaisia ja toiset ei. Et pysty ottamaan itse vastuuta siitä millainen olet, laitat syyn parasiiteille. Samoin et kestä sitä että joku muu menestyy paremmin kuin sinä, joten senkin olet selittänyt itsellesi niin että sillä ihmisellä ei ole osaa eikä arpaa siihen vaan parasiitit auttaa. Samalla olet itsellesi saanut hyvän tekosyyn pitää itseäsi menestyneempiä, miten kutsuit, "kusipäinä"? Kukaan minun nähdäkseni ei ole loukkaantunut tuosta että nuori tyttö pitää sinua lähes jumalaan verrattavana. Olet luonut itsellesi tuollaisen kuvan loukkaantumisesta koska se hivelee itsetuntoasi. Kerrankin sinulle oltaisiin kateellisia naisasioissa eikä toisinpäin. Siitä ihmiset eivät näy pitävän että Artangel pyrkii määräämään mitä mieltä täällä saa olla ja kelle saa sanoa vastaan. Enkä yhtään ihmettele että siitä ei pidetä.

Linjassasi on fundamentalismia se, että kuvittelet ainoana puhuvasi totuutta.

Täällä esiinnyt kuitenkin useamman asian ainoana oikeana tietäjänä. Jos yhteytesi henkimaailmaan on sen suuntainen kuin pitääkin, parasiitteineen kaikkineen, miksi sitten haluat parasiiteista eroon? Parasiitteihinhan sinä kirjoitustesi perusteella yhteydessä tunnut olevan, et mihinkään muuhun henkimaailmaan.

Ei varmaan ole kun on tottunut rypemään mustissa liejuissa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri