Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:mikä on oikea ruskea kastike?
pussikastikkeet on karmeita ja aina teen niin ruskean kastikkeen et oikeeta voita, jauhoja, kunnon käristys, vettä perään ja mahdollisesti lihaliemikuutio ja that´s it..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:mikä on oikea ruskea kastike?
pussikastikkeet on karmeita ja aina teen niin ruskean kastikkeen et oikeeta voita, jauhoja, kunnon käristys, vettä perään ja mahdollisesti lihaliemikuutio ja that´s it..
Juurikin näin tein ja tämä on oikea tapa. Lisäsin mukaan vielä hienoksi silputtua sipulia.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Äh, nyt rupes tekee mieli kunnon jauhelihakastiketta ja spagettia..Kiitos...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Mä en oo vielä onnistunu tekee hyvää ruskeeta kastiketta. :ashamed:
Vai käytitkö valmiskastiketta??
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Keitetyt perunat ja makkarakastike kunnon ruskeasta kastikkeesta ja HK sinisestä, NAM
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:mikä on oikea ruskea kastike?
Juurikin näin tein ja tämä on oikea tapa. Lisäsin mukaan vielä hienoksi silputtua sipulia.
Alkuperäinen kirjoittaja kokki kolmonen:Jaa, sinäkö sen määrittelet, että tämä on oikea tapa? Oletko ihan varma että aidossa alkuperäisessä ruskeakastikkeessa on ollut lihaliemikuutio?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja kokki kolmonen:Jaa, sinäkö sen määrittelet, että tämä on oikea tapa? Oletko ihan varma että aidossa alkuperäisessä ruskeakastikkeessa on ollut lihaliemikuutio?
No minä en sitä laittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja milinium:Perusohje voisi olla 3rkl margariinia
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja milinium:Perusohje voisi olla 3rkl margariinia
Ei EI EIIIiiii |O
Oikeeta voita sen olla pitää =)