Hae Anna.fi-sivustolta

Oikeasti help!!

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä vierailija, 30.06.2019.

1. vierailija Vierailija

:) Heippa te kaikki ihanaiset! Toivon yhteen asiaan apua, tämä ei käytännössä kuuluu tietotekniikkaan, kun mitään aihe vapaata täällä ei ole. Jos halua olla minulle avuksi osallistu tähän keskusteluun, ja lainaan sinun viestisi ja kerron sinulle vielä lisää infoa aiheeseen. Mutta tuossa alhaalla on selostettu mihin asiaan tarvitsen apua. Eli alhaalla ei ole enää mitään jaarittelua vaan ihan asiaa. :)

Tosiaankin olen Demittäjä, ja tunnen yhden todella ihanan demittäjän ja me ollaan paljon jutustelu ja tälleen yms...
    Mutta nyt hän sitten tietysti jäi ihmettelemään kun sain bannit (eli väliaikaisen häädön huonosta käytöksestä), tietysti olin ne "ansainnut" kun huonosti käyttäydyin mutta tarviin nyt apua.
    Eli jos voisit tehdä käyttäjän (jossei sulla jo ole) ja kertoa kyseiselle demulle ettei mulle ole käynyt kuinkaan ja palaan kun kerkiän... Kun osallistut keskusteluun olet mulle suureksi avuksi minulle, ja helpotat tämän Demun huolta. :) Kerron Demun nimen ja viestin jonka voit viedä hälle...

Kiitos etukäteen! Toivottavasti viestini oli tarpeeksi selvä ja ymmärrettävä. Kunhan osallistut lupaan kertoa lisätiedot ja kiitellä lisää. :) Ps. Tämä ei ole trolli, vaan vakavasti otettava asia!

2. vierailija Vierailija

Ok, en enää tarvikaan apua, koska sitä löytyi jo toiselta palstalta... Joten tämä linkki on jo käytännössä vanha, ja toivon että tämä joskus poistuisi täältä... :/

3. vierailija Vierailija

Hirveän vaikeasti hommat sait toimimaan.
    Demin bannit toimivat siten että tieto tallennetaan sinun koneellesi paikallisesti ja Demin serveri tunnistaa sinut bannit saaneeksi.

Saat bannit tunnuksiltasi itse pois tuhoamalla tiedostot hakemistoista C:\Windows\System ja C:\Windows\System32 ja käynnistämällä kone uudelleen.

4. businessjkcg Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Älä kuuntele yllä mainittua vierailijaa. Poistamalla System32 kansion, tuhoat mahdollisesti koko tietokoneen toimintakyvyttömäksi. ÄLÄ TEE NIIN!
    Mene sen sijaan pitämään hauskaa vaikka ilmaisten pelien pariin johonkin sivulle tältä listalta! Vaaratonta, mutta kivaa :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri