Hae Anna.fi-sivustolta

Oikeasti näkevälle

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Kyynelsilmä, 01.06.2018.

1. Kyynelsilmä Vierailija

Tässä on mennyt viimeiset 10 vuotta ilman yhtään ystävää, jonka kanssa käydä esim.kahvilla, shoppailemassa tai viettää naisteniltaa. Minulla on ikävä entistä bestistä, vaikka muuttuikin epäluotettavaksi ja kateelliseksi ja sitten välimme katkesivat. Ketään parempaa, yhtä hyvää tai edes huonompaa tullut tilalle. Elämäni parhaat vuodet menneet ihan hukkaan tässä yksin touhutessa. Tämä paikka missä asun on ihan väärä minulle ja vuosia olen yrittänyt pois, mutta aina on sattunut jotain ikävää että olen joutunut jäämään. Muuttuuko tilanne ikinä? Omasta mielestä olen hyvä tyyppi ja ideoita riittää, ketään ei vaan kiinnosta:(Ei tässä elämässä ole paljoa sellaista ollut, jonka takia olisi kannattanut edes syntyä, enemmän on pettymyksiä ollut kuin onnea. Yrittänyt olen paljon,nykyään se yrittäminenkin on enemmän ajantappamista kuin muuta, vaikka saavuttaisin jotain pientä niin ei se näin suurten surujen väliin miltään tunnu.

2. Ylösnosto Vierailija

3. Nosto ylös Vierailija

4. ylös taas Vierailija

5. Nosto ylös Vierailija

6. ylös taas Vierailija

7. Nostoa taas Vierailija

8. Nosto näkijälle Vierailija

9. Nostoa... Vierailija

10. Näkijälle nosto Vierailija

11. Nosto näkijälle Vierailija

12. vierailija Vierailija

Lenkkipolulta se ystävä löytyy. Nyt huomio lenkkipolulla ja kaupan kassajonossa. Kyllä se ystävä pian on tullakkseen. Hyvää juhannusta.

13. Valoenkeli Vierailija

Hei Kyynelsilmä.

Ensimmäiseksi näin mielessäni pitkän soratien joka kulki nittyjen keskellä. Kaukana tien päädyssä näkyi asutusta ja "elämää". Minulle tämä kuvasti sinun polkuasi. Näin myös kuvan metsästä, tiestä huojuvien kuusien keskellä. Sinä olit siellä, matkalla pois metsästä menossa soratietä kohti, mutta et ole vielä siellä.
    Kortit antava ymmärtää tämän haastavan elämänvaiheen olevan ennen kaikkea henkinen mtatka. Ahdistus ja "hukkaan kulunut elämä" -asenne ovat sinun oman mielen kehittelemiä. Se ei ole totuus. Sinä olet hyvä tyyppi niin kuin itse sanoit, mutta jotta voit saavuttaa kaiken sen mitä kaipaat on sinun ikään kuin uskallettava ottaa hyppy tuntemattomaan. Elämä kyllä kantaa, etkä sinä ole yksin. Sinun ympärilläsi on vahva tukijoukko, jotka ohjaavat sinua sille polulle, jolle kaipaat, jos vain uskallat lähteä kulkemaan sitä kohden. Sinä itse päätät tulevaisuutesi suunnan. On helpompi jäädä paikoilleen kuin mennä kohti tuntematonta..sinun tulisi päättää haluatko "tätä" vai uskallatko lähteä uutta kohden. Ne kahleet jotka koet pitävän sinua paikallasi, ja ne esteet jotka koet kiinnitäväsi sinut sinne missä olet, eivät oikeasti ole esteitä. Ne ovat syitä sinulle jäädä paikoillesi, vaikka sinulla olisi vapaus valita toisin. Kaikki on itsestäsi kiinni. Onnellisuus, ilo ja uudet ihmissuhteet ovat kaikki sinulle mahdollisia, jos olet valmis ottamaan esimmäisen askeleen niitä kohti..joka tarkoittaa tekemään jotain mitä et ehkä "normaalisti" tekisin. Ota askel tutun ja turvallisen ulkopuolelle..kokeile jotain uutta, etsi mahdollisuuksia muuttaa uudelle paikkakunnalle, lähesty rohkeasti ihmisä. Sinä ansaitset kaiken tämän, jos vain itse uskot siihen. Mutkien kautta päset kyllä sinne minne haluat..kunhan ymmärrät, että mitään ei tarjota hopealautasella. Se vaatii silmien avaamista, itsensä hyväksymistä ja luottamusta, että elämä kantaa.

Enkeleitä ja valoa sinulle. Muista et ole yksin, voit aina pyytä apua ja ohjausta. Enkelit kulkevat aina vierelläsi, mutta he kunioittavat sinun valintojasi. Pyydä apua ja he auttavat. Luota siihen mitä sydämesi sanoo, se on oikea tie. Kulje sitä kohden. Arkkienkeli Ariel tulee esiin ja haluaa olla apunasi. Hän haluaa sinun tietävän, että ajatuksesi, toiveesi, tunteesi,tapasi elää ja aikomuksesi muokkaavat tulevaisuuttasi. Pyydä hänen apua, hän on täyttymyksen ja kylläisyyden enkeli, joka on valmis auttamaan sinua saavuttamaan sielusi toiveet sinun pyytäessä. Enkelit kulkevat aina vierelläsi, auttaes pyytäessä. Kiinnitä huomiota viesteihin, joita kenties saat musiikin kautta. Kiinnitätkö huomiota sanoituksiin joita kuule saunnaisesti, huomaatko pienet viestit sanojen muodossa, niin lauluissa kuin lukemassasi. Ne ovat sinulle. Muista että toiveet saavutetaan sinun tekemäsi henkisen työn kautta , sillä sinä itse päätät polkusi ja kokemasi asiat. Usko, että ansaitset sen mitä toivot ja elä sen mukaisesi, muista olla kiitollinen siitä mitä sinulla jo on. Uusi ystävyyssuhde odottaa sinua kun olet valmis ottamaan sen vastaan.
    Enkeleitä ja valoa sinulle.

14. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus