oikeesti kun on tosi huono onni, niin onko se sit ihme et menee hermo kun asiat menee päin persiitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
ja onko se sitten ihme jos muuttuu pessimistiksi..??!! :whistle:

"PESSiMiSti Ei PEtY"

mulla on aina ollu ihan sikahuono mäihä, ikinä en oo esim.mitää voittanu ja siitä syystä en nykyään enää osallistukaan mihinkään arpajaisiin tai lottoihin tai kenoihin.

sit nää esineelliset vastoinkäymiset -jos niin voidaan sanoa..
kaikki hajoaa tyyliin just seuraavana päivänä kun takuu on mennyt umpeen tai sitten ne ei toimi ollenkaan vaikka kävis huollossa.
jouduin melkein puoli vuotta rampata mun vanhempien luona pesemässä meidän pyykit kun meidän pesukone oli kokoajan huollossa, aivan uusi ja käyttämätön. sitä tapeltiin ja väännettiin ja nyt on uus kone ja toimii (ja kohta se hajoaa kun kerta menin sanoon et toimii.)

no, sit upouusi tiskikone. "AMMATTITAITOINEN" asentaja asensi sen päin helvettiä hajottaen koneen sisältä samalla jonkun osan ja uuden tilaaminen kesti melkein 2kk plus siihen sit asennukset sun muut niin melkein 4kk jouduin tiskaan käsin ja MÄ VIHAAN KÄSIN TISKAAMISTA!!
no, nyt tiskari on toiminu kokonaiset kaksi viikkoa ja mun piti laittaa se päälle, niin se herjaa jotain 17tunnin pesuohjelmaa, was??!!! :o :headwall: |O

sit ne miljoona muuta juttua per päivä mitkä ei voi onnistua ja mulla palaa päreet ja mies hermostuu kun mä hermostun ja ah mikä ihana rauhan tyyssija tää epäonnenläpi on!!!!!!!!

sori, tänään taas tällanen päivä :ashamed:

Asioilla on tapana kasautua. Hyvät ja huonot "kasautumisjaksot" vuorottelevat ainakin omassa elämässäni ( Esim. jouluaatto 2008: auto rikki, pyykinpesukone meni aatonaattona rikki, joulukuusen valot rikki, kinkkumittari rikki, esikoisen korva meni aattona rikki = muksun 1. korvatulehdus).

Kyllä se siitä :hug: Koeta asennoitua positiivisesti, se auttaa. Minä yleensä päädyn vastaavassa tilanteessa nauramaan.

Yhteistyössä