Oikeesti, siis mistä seinästä repästyjä nää Miss Helsinki kisaajt on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asdasdas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jaa";25651927]Mun mielestä 5, 6 ja 8 ovat kauniita. Osa ei ollut kauhean timmissä kunnossa, silmä on tottunut treenattuihin missikisaosallistujiin.[/QUOTE]

Ja sulla ei ole yhtään ylimääräistä sitten? Eiköhän se ole vaan hyvä että ei aina tarvitse olla mikään kakkosnelonen kauneuskisoissakaan.

5 ja 6 on kauniita! Kuutosen uimapuku ei ole ihan sitä imartelevinta mallia, näyttäisi varmaan vielä paremmalta jossain toisessa asussa, upeat kasvot. Osa on kyllä tosi huonossa kunnossa missikilpailua varten :O En tarkoita että itse olisin yhtään timmimpi (valitettavasti), mutta enpä olekaan osallistumassa kauneuskilpailuun. Luulis että olisivat treenanneet ennen tuollaista kisaa.

Kauheeta, kun noita kuvia katsellessa eka ajatus oli, että "ei kovin timmejä tyttöjä"... Toisaalta, noissa ympyröissä yleensä kuitenkin vaaditaan aika laihaa vartaloa, jos haluaa menestyä. Tosiaan, kun silmä on tottunut sellaisiin tosi hoikkiin missikandidaatteihin, niin osa noista vaikutti aika... epämissimäisiltä! Luulen, että noissa missihommissa pitää olla sellainen aika laiha, tosi hoikka, muttei liian lihaksikas. Jos näyttää urheilulliselta, ei menesty, ainakaan perinteisissä skaboissa.

Numero 8:n bikinit oli tosi kivat! :)

Numero 2 näyttää halvalta tekotukkineen.

Viimeksi muokattu:
3 ja 5 on minun suosikkeja.

Tässä numero 3.

ms_hki_fin1_022_01.jpg

mun mielestä esim nro 6 on aivan ihanan näköinen,mutta hiukset on suht ruman näköiset. niinkuin isolla osalla muistakin.kiiltävät,terveet hiukset tekis aika paljon,ja tietty nätimmät meikit. nätit kropat on noista monella.ainoastaan yksi noista oli mun mieleen ihan liian pullukka,mutta toisaalta olis hyvä näpäytys joillekin,jos välillä hiukan isompaakin laatua oleva voittais tämmöisen kilpailun :)