oikeesti vittu nyt menee hermot!!!help!

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
asutaan rivarissa, olen nyt 3 kertaa kuivannut lakanoita tuolla yleisellä kuivauspaikalla, ekalla kerralla tuuli (tai naapurin ipanat) oli heitellyt lakanat alas:headwall: pesin ne sitten uudestaan, ni perkele lokit oli paskonut niihin :kieh: |O |O |O :headwall: :headwall: nyt pesin VITTU kolmannen ja viimesen kerran, hain ne tuolta narulta niin oli ihan täynnä sellasia vihreitä pieniä kirppuja mitä lie, en viitsinyt alkaa ravistamaan koska niitä oli niin vitusti ja en haluu et ne takertuu mun vaatteisiin,meni niin hermo et heitin ne lakanat tonne pihalle!! :headwall:

:hug:
Mulla ei oo laksujen kanssa käynyt kuin niin, että ne samat oli 2 viikkoa pihalla. Aina kun ne oli just melkeen kuivat, alkoi sataa.

Ja juurikin siksi kuivaan ulkona enää ne mitkä menee pyykkitelineelle ja kuistin narulle. Lakanat laitan saunaan.

Saat minulta luvan ostaa uusia lakanoita, eihän sitä ny kirppuisissa voi nukkua. (jotkut sanois, että ne on kirvoja, mutt...) :D

mä tässä kans innolla pessy pyykkiä ja kuivannu ulkona.. mietin hyvinkin pitkään et miks huppareiden huput on täyttä roskaa kun tuon sisälle.. :o

sain kiinni eilen tuon meidän 7v joka heitteli kiviä ja hupparin huppu oli hyvä "maalitaulu" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sori...mut... :D :saint:

hihhih, muakin rupes naurattamaan mutta mietin että kehtaanko tähän rueta repeilemään, no nyt kun joku muu alotti niin :laugh: :laugh: :laugh:

Vaikka uskon että vituttaa :hug: Tuon takia mä en koskaan ikinä kuivata pihalla mitään, siis noiden ötököiden :x

Yhteistyössä