oikeestikko joku aikuinen etsii ystäviä/ kavereita netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tulis pieneen mieleenkään etsiä kavereita netistä. Perhekerhot yms. toiminta ei vois vähempää mua kiinostaa.

Itelläni on kaksi hyvää ystävää ja toisella on lapsia kolme, että on tyttärelläni niistä leikkikavereita.

Arki pyörii aika tiukasti töitten ympärillä ja kun työpäivän jälkeen pääsen kotiin oon aivan puhki. Ei kauheesti nappaa työpäivän jälkeen olla enää sosiaalinen, mielummin vetäytyy kotiin oman perheen pariin ja loput energiat saa puristaa, että kykenee olemaan miehelle ja tyttärelle läsnä. Viikonloppusin oon nyt aikalailla käyny yhen kaverin kanssa kahvilla ja shoppailemassa ja tän, jolla on lapsia, niin tyttäreni kanssa käytiin siellä kahvilla ja ulkoilemassa.

Töissä toki on sillon tällön joku kaverina tekemässä töitä ja sen työparin kanssa jutellaan jne. Mutta, normaalisti yksinäistä työtä.

Joskus muinoin kavereita haettiin kirjeitse. Siis kirjekavereita ja joistakin tuli ihan muutenkin kavereita.
Silloin jotkut halveksivat sitä tapaa ihan samanlailla, kun nyt jotkut halveksivat nettihakuja.
Sain kuulla, että kirjekaverit eivät ole oikeita kavereita ja aika köyhää, jos ei muuten saa kavereita

Olen saanut kavereita monella tapaa, ihan sillä kaikkien hyväksymälläkin tavalla. Kaikki kaverini ovat ihania ihmisiä, on ihan sama, millä tavalla olen heidät tavannut.
Netistä en varsinaisesti ole saanut kaveria, mutta sekin on vain ajan kysymys. :)

Yhteistyössä