Oikeita ystäviä Pohjois-Pohjanmaalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annakarenina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annakarenina

Vieras
Etsitään ystäviä ihan aikuisten oikeasti. Kadoksissa ovat siis ihmiset jotka todella kaipaavat elämäänsä uusia läheisiä ihmissuhteita, ei hyvänpäivän tuttuja, satunnaisia kirjoittelukavereita tai ajoittaista puistoseuraa koska niitä on jo omasta takaa ihan riittävästi :)
Itse olen 22-vuotias äiti Oulusta, perheeseen kuuluu lisäksi tytär 3v. Elämässä tärkeintä on tietysti oma prinsessa, mutta siihen mahtuu myös paljon muuta :D Tytön kanssa viihdymme hyvin kyläilemässä, ulkona, ostoksilla jne., mutta välillä on myös mukavaa viettää aikaa ihan kotosalla kahvitellen ja tietenkin aina silloin tällöin ihan aikuisporukalla ilman niitä tenavia :)
Olisi siis tärkeää että jaksaisit kirjoitella useammin kuin kerran kuussa ja keskustella muustakin kuin säästä ja lasten korvakierteestä. Itse olen avoin, rehellinen ja luotettava ja samaa toivoisin myös sinulta. Myöskään iloisesta luonteesta, huumorintajusta ja sosiaalisuudesta ei ole haittaa ;) Muuten iälläsi ja kiinnostuksen kohteillasi ei ole merkitystä.
Jos siis olet samassa tilanteessa tai edes jossain määrin koet samaistuvasi yllä olevaan niin kirjoittele osoitteeseen: annakarenina@netti.fi niin tutustutaan! :wave:

Yhteistyössä