M
MissSaa
Vieras
Miten muilla menee pienen vauvankanssa... meillä on viis kuukautinen vauva, mies käy töissä, kahta vuoroa, joka toinen viikko aamua ja joka toinen iltaa. iltaviikot menee ihan perseelleen kun mies lähtee jo yhdeltä, ja tulee sit vasta puolilta öin kun ollaan jo nukkumassa. olen vain niin hiton väsynyt hoitamaan vauvaa. mies kyllä on mukanahoitamassa vauvaa useinkin, öisinkin auttaa hakemalla esim pullon. mut uudelleen nukkumaan saaminen yms on sit mun vastuulla. välillä, noin kerran viikossa saan nukkua sitten noin tunnin extraa aamulla kun mies hoitaa poikaa, ja siitäkin tulee niin pirun huono omatunto, et toinen käy töissä ja minä vain nukun... vaikkakin öisin nukun yleensä sen pari tuntia vähemmän kuin mies (poikkeuksena miehen aamuvuorot, silloin ollaan suht tasoissa)... mies valitti ettei hänellä ole omaa harrastusaikaa (pelata koneella) nykyään ollenkaan, josta tietenkin tuli mulle syyllinen olo. vaikkakin joku pieni piru päässä kyseleekin, että entäs se minun vapaa-aika.minäkäsitän tämän vapaa-ajan olevan silloin kun poika nukkuu, menee nukkumaan iltaisin kahdeksalta, päiväunet aika minimissä... miksi se ei kelpaa/riitä miehelle...
itse kaipaisin niin muita ihmisiä ja jotain muutakin elämää, mutta olen koko ajan lapsen kanssa, eikä ole edes sitä autoa käytössä kun mies on töissä, että pääsisi tuttuja tapaamaan... olen vain niin väsynyt.
mies on nytkin töissä, ja illalla mie olin niin väsynyt kuuntelemaan vauvan itkua, et itkettiin sitten molemmat. pelottaa et jossain vaiheessa jaksaminen loppuu ihan kokonaan ja hermot hajoaa...
tää nyt oli vähän tällaista purkautumista, toivoisin et asiallista palautetta, on vähän rikkinäinen olo muutenkin...
itse kaipaisin niin muita ihmisiä ja jotain muutakin elämää, mutta olen koko ajan lapsen kanssa, eikä ole edes sitä autoa käytössä kun mies on töissä, että pääsisi tuttuja tapaamaan... olen vain niin väsynyt.
mies on nytkin töissä, ja illalla mie olin niin väsynyt kuuntelemaan vauvan itkua, et itkettiin sitten molemmat. pelottaa et jossain vaiheessa jaksaminen loppuu ihan kokonaan ja hermot hajoaa...
tää nyt oli vähän tällaista purkautumista, toivoisin et asiallista palautetta, on vähän rikkinäinen olo muutenkin...