H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hammaspeikko:Haaste joo, mut ei mitä virallista nimee? Etsin wikipediasta haaste nimellä, eikä mitää tietoo. Tahtoisin tietää hieman millanen toi tilanne on kun sitä tuodaan. Ja kenelle se jaetaan, kaikille, sai syytetyille vai kuinka?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Hammaspeikko:Haaste joo, mut ei mitä virallista nimee? Etsin wikipediasta haaste nimellä, eikä mitää tietoo. Tahtoisin tietää hieman millanen toi tilanne on kun sitä tuodaan. Ja kenelle se jaetaan, kaikille, sai syytetyille vai kuinka?
no omassa tapauksessa kun todistin niin haastemies toi sen minulle(todistaja) sekä vei syytetylle. Ensin se haastemies tais soitella et xx aikana ootko kotona että hän tuo sen.
Ja haaste oisko nyt siinä sitten alaotsikkona lukenu kutsu todistamaan mutta haaste joka tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Hammaspeikko:Haaste joo, mut ei mitä virallista nimee? Etsin wikipediasta haaste nimellä, eikä mitää tietoo. Tahtoisin tietää hieman millanen toi tilanne on kun sitä tuodaan. Ja kenelle se jaetaan, kaikille, sai syytetyille vai kuinka?
no omassa tapauksessa kun todistin niin haastemies toi sen minulle(todistaja) sekä vei syytetylle. Ensin se haastemies tais soitella et xx aikana ootko kotona että hän tuo sen.
Ja haaste oisko nyt siinä sitten alaotsikkona lukenu kutsu todistamaan mutta haaste joka tapauksessa.
Mieheni oli syytettynä ja hänen kyllä piti itse hakea haaste oikeustalolta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Hammaspeikko:Haaste joo, mut ei mitä virallista nimee? Etsin wikipediasta haaste nimellä, eikä mitää tietoo. Tahtoisin tietää hieman millanen toi tilanne on kun sitä tuodaan. Ja kenelle se jaetaan, kaikille, sai syytetyille vai kuinka?
Mieheni oli syytettynä ja hänen kyllä piti itse hakea haaste oikeustalolta.