Hae Anna.fi-sivustolta

Oinasmies ja skorpioninainen ?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä Oinasmies, 23.10.2006.

1. Oinasmies Vierailija

Miten sopivat yhteen nämä merkit ?
    Oinasmies ja skorpioninainen

2. skorpioninainen Vierailija

Veikkaisin että melkoinen atomipommi sängyssä tämä yhdistelmä, mielenkiintoista kuulla kokemuksia... Itsekin olen oinasmiestä odottanut vastaani tulevaksi, kun on niin haastavan oloisia

3. Lempi lutunen Vierailija

skorppioni naisena oinaasta on vastusta-ihanaa! ja mulla tänään synttärit;)
    Mistä niitä vapaita oinaita, n. 40-48v. nuorekas sais olla ja vähän boheemikin..
    Hui, tais tulla treffi-ilmo;)
    Anyway, jos joku oinasMies lukee ja kiinnostuu minust, niin se on sit treffienpaikka;)

4. skorppari Vierailija

mulla oinasmies mutta aika jässipää mutta lakanoiden alla ihana :)

5. skorpparimyös Vierailija

olen ihastunut oinasmieheen ja en tiedä tuleeko mitään. Mutta olen ottanut selvää tästä yhdistelmästä ja ei hyvältä näytä. Pitäisi kuulemma skorpparinaisen "niellä" oinaan vapaudenkaipuun. Ja vaikeaahan se voi olla kun skorpparille on langennut tämä mustasukkaisuus... Ei se tarkoita että oinasmies vieraissa hyppisi, on kuulemma yksiavioinen mutta vilkuilee ahkerasti sivulle... No onneksi meitä on moneen junaan. Mutta ne sänkyhommat!! Intohimoa kuulemma pitäisi piisata!

6. Voisiko saada lisää kokemuksia tästä yhdistelmästä? Asia on ajankohtainen kun on tietty oinasmies mielessä mutta ei vielä vierellä

7. Maan äärestä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä on ihana yhdistelmä. Kaikkea on riittävästi!

8. No nyt on ollut oinasmies jo vierellä. Kyllä ainakin jotkut :) kuvaukset pitää paikkansa.

9. BéBé Vierailija

viittaan siis "skorpparimyös" viestiin, naisskorpparina en niellyt!!

10. Melissa* Vierailija

kertakaikkisen upea pari ollaan! minä skorppari (27v), mies oinas(33v)..yli neljä vuotta oltu yhdessä.

siis ainakin makuuhuoneen puolella tuli leiskuu ;) mä olen hieman innokkaampi kokeilemaan uusia juttuja sängyssä, mutta oinaan lempi on niin tulista, tulista, että jääpala leikit ei aina ole edes tarpeen =)
    uskollinen on, mutta vastakkainen sukupuoli kiinnostaa valtavasti! nauttii visuaalisista jutuista, joten korkkareita vaan jauhelihan paistoon päälle =)

liian rauhallinen/tasapaksu meno ei ainakaan oinasmiestäni kovin kiinnosta ja välillä asenteessa olisi paikkaamista. tarkoitan, että usein puheista/teoista tulee näkyviin itsepäisyys ja "olen paras"-asenne..jota minä en sitten tahdo sietää, koska minähän olen paras!! =) joten taistelujakin käydään, todellakin.

11. Hauskaa kuulla :)
    Itse olen tuota oinasmiestä odotellut. Käväisi vierellä kerran, mutta en luovuta... Sen verran tulinen oli vierailu... Minnuu niin nauratti tuo asennejuttu. Vaikka me ollaan tuon oinasmiehen kanssa myös hyviä ystäviä, niin tutulta kuulostaa tuo "minä olen paras". Kuinkahan sitten jos/kun ollaan kumppaneina...

12. Pikku Pistäjä Vierailija

Miten lie, kun itekki oon ihan lovena oinaspoikaan...

ihastuvatko skorpioni ja oinas toisiinsa, koska ovat molemmat niin voimakkaita?

Skorpparit rulaa :)

13. Skorpionirocker Vierailija

Juu tiän tämän. Ite RAKASTAN oinaspoikaa, ja se on osoittanut pieniä merkkejä kiinnostuksesta. Mutta se miksi oinas ja skorpioni tuntevät vetoa toisiinsa, on koska molempia hallitsee Mars (skorpioniin vaikuttaa myös Pluto) ja molemmat ovat äärimmäisen voimakkaita merkkejä. Lisäksi elementit, oinas tuli ja skorppari vesi, viehättävät. Jos he rakastavat toisiaan niin tulee täydellisyyttä hipova syuhde, jos pienikin inho, kipinät lentävät.

14. vapaanousujousi Vierailija

Kuulostaa aika rasittavalta ja eikös vesi sammuta tulen,hmm.
    Sänkytulien varaan ei kannata rakentaa pitemmän päälle sen olen saanut tuta.
    Minun "Rakkauden tähtitaivas" by Jonathan Sternfield,sanoo tästä yhdistelmästä näin:

Oinas-Skorpioni:Tässäpä vasta kaksi aivan erityyppistä merkkiä.Oinaan ja skorpionin suhde on usein melkoista tasapainottelua,tulinen Mars-planeetta kun hallitsee molempia merkkejä.He ovat intohimoinen pari,joten näkymät makuuhuoneessa ovat heille kerta kaikkiaan valoisat.Muutoin suhde on kaikkea muuta kuin mutkaton.Skorpioni tuskin hyväksyy oinaan vallanhalua.Oinaan avoin seikkailunhalu puolestaan voi saada skorpionin painostavan mustasukkaisuuden esiin.Jollei kumpikaan suostu alistumaan,tunteet sammunevat siihen.

15. oinas83 Vierailija

Skorpioninainen aivan mahtava paketti kaikinpuolin. Ja todella huippua seksiä.

16. Oinas Vierailija

Olen täysin samaa mieltä tästä ;).
    Olen ollut pitkässä suhteessa skopynaisen kanssa. Tulee myös yhteentörmäyksiä mutta on todellakin sen arvoista. En usko että löytyy noin syvää ja itohimoista suhdetta. Suosittelen suuresti (y)

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri