Oireet /oireettomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruvaippa72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruvaippa72

Vieras
Millä viikoilla raskausoireenne ovat alkaneet ja minkälaisia ovat olleet?

Minulla tuli oireita jo pian oviksen jälkeen: alaselkäkipu, menkkamaiset olot alamahassa, nännien kipeytyminen, huimaus ja lievä kuvotus/outo olo. Nyt rv5+ ja oireissa selkeästi vähentymistä. Voi tietenkin olla, että on vain jokin notkahdus, mutta mietityttää kovasti, koska keskenmenoja olen kokenut jo kolme, tosin kaksi onnistunuttakin raskautta takana. Viimeisimmässä keskenmenossa oireita oli todella vähän alusta saakka, ainoastaan väsymys ja vilu lähinnä. Kesken meni spontaanisti rv7+.

Milloin teillä ovat oireet alkaneet oikein selkeästi ja mikäli olette keskenmenoja kokeneet, ovatko oireet mielestänne olleet erilaiset kuin hyvin sujuneessa raskaudessa?

Keskenmenot rv:llä 5-6, oireina on ollut kova huimaus. Molemmissa raskauksissa oireina ollut iltapahoinvointi (kuvotus) väsymys, vilu jne. Nyt rv 6 ja oireina kova kuvotus, pientä päänsärkyä ajoittain ja välillä rajujakin kiukunpuuskia.. Joko tällä kertaa odotan poikaa tai kaksosraskaus.. :D

Minulla myos oireita lahes heti oviksen jalkeen...huimausta ja paansarkya, rinnat tosi hellana, pienta alavatsa kipua...olen vahan "varovainen" iloitsemaan...takana 20 v:tta pilleria ja ikaakin "jo" 39v...Mutta hyvassa kunnossa ja kova vauvakuume =)
Onko "normaalia" mielialanvaihtelut...ja valtava vasy/uupumus...?

Minkälaista "kova huimauksesi" on noissa keskenmenoissa ollut? Minulla tosiaan huimaa ja nopeasti noustessa silmissä mustenee. Tosin ensimmäisessä onnistuneessa raskaudessa minulla jonkinasteista huimausta ainakin oli ja kaikki sujui silloin hienosti.

Minkälaista "kova huimauksesi" on noissa keskenmenoissa ollut? Minulla tosiaan huimaa ja nopeasti noustessa silmissä mustenee. Tosin ensimmäisessä onnistuneessa raskaudessa minulla jonkinasteista huimausta ainakin oli ja kaikki sujui silloin hienosti.

Yhteistyössä