Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Mulla on tullut vastaavanlainen kohtaus parisen vuotta sitten tai siis useampia kohtauksia pienen ajan sisällä. Mulla diagnoosina oli just se että ensin jännitysniska oireili tuolla kovana kipuna ja se kipu laukaisi ahdistus- ja paniikkikohtauksen johon kuului tuo huimaus ja paineen tunne päässä. Mä olin ihan varma että se on menoa nyt mutta tässä sitä vielä ollaan
No nyt tuntuu tosiaan paremmalta jo, mutta oli kyllä tosi pelottavan tuntuinen tuo "kohtaus", oltiin autolla liikkeellä juuri ja päästiin nopsaan siitä ajelemaan päivystykseen, meinasin jo ensin että täyty mennä suoraan sairaalaan kun pelkäsin tosiaan että jokin aivotulppa tms kun tuntui niin hirveältä ja pyörrytti, mutta ehkä se sitten liittyi vain tuohon jännitysniskaan ym. Mutta täytyy kyllä varmaan mennä vielä omalääkärille kun tuo poskiontelopaine on aika kauan jatkunut ja samoin kipu tuolla oikealla takaraivossa samassa kohtaa, sitä siis on ollut aika ajoin varmaan puolen vuoden ajan lievänä. Mutta ei kai tässä siis mitään akuuttia hätää sitten ole..