oireita raskaudesta??

  • Viestiketjun aloittaja vauvamahako?
  • Ensimmäinen viesti
vauvamahako?
Heips, mulla on nyt kysymyksiä raskauden alkuoireisiin liittyen ihmisiltä, joilla jotain hajua niistä on.

Eli, mulla ei ole vielä menkat myöhässä (vaan pitäisi alkaa to), mutta ihmeellisiä tuntemuksia kuitenkin.

Yksi päivä, kun söin suklaakakkua, se maistui yhtäkkiä ihan raudalta. Tissit mulla on ihan sika kipeet ja turvonneet. Ja tänään, kun kampesin sängystä, alamahaa vihlaisi niin etten heti voinut nousta.

Voivatko nämä olla merkkejä mahdollisesta alkaneesta raskaudesta??

Olisin äärimmäisen kiitollinen, jos joku viitsisi kertoa omia kokemuksiaan..

Mulla on tullut nyt tällä viikolla nänneihin sellasia pieniä "nypyköitä".. onko kellään samanlaisia??

Aattelin tehdä loppuviikosta testin, jos menkkoja ei kuulu..
 
Ihan ekaksi
Heips, mulla on nyt kysymyksiä raskauden alkuoireisiin liittyen ihmisiltä, joilla jotain hajua niistä on.

Eli, mulla ei ole vielä menkat myöhässä (vaan pitäisi alkaa to), mutta ihmeellisiä tuntemuksia kuitenkin.

Yksi päivä, kun söin suklaakakkua, se maistui yhtäkkiä ihan raudalta. Tissit mulla on ihan sika kipeet ja turvonneet. Ja tänään, kun kampesin sängystä, alamahaa vihlaisi niin etten heti voinut nousta.

Voivatko nämä olla merkkejä mahdollisesta alkaneesta raskaudesta??

Olisin äärimmäisen kiitollinen, jos joku viitsisi kertoa omia kokemuksiaan..

Mulla on tullut nyt tällä viikolla nänneihin sellasia pieniä "nypyköitä".. onko kellään samanlaisia??

Aattelin tehdä loppuviikosta testin, jos menkkoja ei kuulu..



Onko sinua pantu paljaalla, niin että voisit olla raskaana? Eli laskettu sisään ?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä