Oisinko mä ihan tyhmä..

26.12.2007
933
0
16
Jos mä jauhaisin taas mun exälle siitä, että onko se ehkä mahdollisesti ihastunut johonkin toiseen tyttöön minkä takia meijän suhde kariutu? Oon siltä muutaman kerran kysyny tosi tylysti kylläkin asiasta, mutta jos jotenki käyttämällä käänteis psykologiaa tai jotain kysyisin vielä asiasta :ashamed:
Oon vaan jotenki varma tosta asiasta, mutta haluisin vaan että se myöntäis sen mulle. Tuntuu, että sit pystyis hyväksymään kaiken paremmin, tai hyväksymään ja hyväksymään. Vaikee selittää :/

Jos asia sinua kerran vaivaa noin kovasti niin ota ja kysy ihan asiallisesti ja reilusti siltä suoraan :) Sano et sitte on helpompi antaa asioiden olla esimerkiksi...

Jos kerran olette eronneet, niin anna olla. En usko sen auttavan sinua, että vatvot asiaa ja roikut exässä. Vaikeaa on varmasti, ymmärrän sen. Jauha asiaa ennemmin jonkun ystäväsi kanssa, jos on pakko. Tyhjennä ajatukset vaikka salilla.

täältä vierestä on helppo neuvoa, mutta jos on suhde ohi, niin miksi niitä enää vatvomaan, ei ne muuksi muutu, ellei sitten halua uudestaan saman henkilön kanssa suhteeseen. ääh, jotenkin näin mä ajattelen ja olen itse toiminut aikoinaan. tietty kukin tavallaan.

Mä ainakin kysyisin, jos se mua vaivais. Ja olen exältä asioita kysynytkin aikanaan eron jälkeen. Kauheeta olla, jos ei saa mielenrauhaa. Nopeemmin toipuu kun tietää mikä meni vikaan.

Ei se sitä myönnä, ei ne sellaista myönnä. Ajattele suoraan vaan, että oli ja pettikin niin siitä on kuule hyvä jatkaa eteenpäin, ei tartte haikailla exän perään.

Oman exän "työviikonloput kaverien luona" sai uuden valon, kun erilleen muuttomme jälkeen löysin eräästä (entisestä yhteisestä ) kassista parranajovälineet ja kumeja, jotka eivät kaiken lisäksi kuulemma olleet edes hänen :xmas:

Kyllä ne retkut sen vielä edestään löytävät...

Yhteistyössä