oisko hirveen pahasti tehty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Jos keksisin jonkun tekosyyn ja peruuttaisin tämän päivän neuvolan? Mua ei yhtään huvittais mennä taas sinne. Ja kun siellä on aina ne samat vaan, katsotaan verenpaine, paino ja kuunnellaan sydänäänet.

Vauva on tänäänkin liikkunut hienosti, joten sillä varmaan kaikki hyvin. Ja mulla taas on TAAS noussut paino yli kilon viikossa enkä tykkäis mennä sinne häpeilemään :ashamed:

neuvolahan ei millään lailla pakollinen oo kellekkään. että jos ei huvita mennä, niin voi kyllä olla menemättäki. jos ei ihtiä mietitytä mikkää, ni suottapa sinne sit raahautuu jos tuntuu että siitä ei mittää hyötyy oo :)

Entä jos sulla onkin valkuaista tullu pissaan? Mä kävin neuvolassa vauvan terveyden takia ja yhtään käyntiä en jättäny välistä sen takia ettei MUA huvittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos kovasti valittavat painosta, niin voit kertoa, että palstalla on mamma, joka onnistui loppu raskaudessa keräämään jopa 2,8 kiloa viikossa :ashamed: :whistle:

Ei ne oo edes valittanut painosta, itsestä vaan tuntuu pahalta kun vaikka mitä söis tai olis syömättä, niin painoa vaan tulee :headwall: .

Ja sit mä olen niin kypsä siihen lätinään: "No miten sä nyt olet jaksanut" yms.yms. Hitto vie, olis edes vaan ne arvojen mittaukset ja kotiin. Neuvola olis vartissa ohi |O .

Sit mua ärsyttää vielä sekin kun neuvola on sen verran kaukana ja mulla on tasan 2 vaihtoehtoa: kävely tai pyöräily neuvolaan...ja nyt ei vaan jaksais. En mä tiedä miks mä olen taas tänään niin kertakaikkisen väsynyt veltto paska :(

Älähän ny. Ei kai se ihme oo, jos ihan loppumetreillä oliskin väsyny veltto paska:)

Kyllä minusta sinne neuvolaan kuitenkin kannattais mennä, eihän sitä ikinä tiedä jos on jotain hämminkiä. Tuskin on, mutta kuitenkii..

Ymmärrän kuitenkin sua, mullakin oli neljän kilsan matka neuvolaan eikä sitä niin kiva ollu ison mahan kanssa mennä. Mut toivotaan että vauva syntyis nopeesti niin tää kerta jäis viimeseks:)

No nyt soitti mies ja lupas tulla hakemaan mut neuvolasta...lähtee sen verran aiemmin töistä. Eli kaipa mä sinne sitten raahaudun...eipä tässä enää montaa neuvolaa jäljellä ole.

Kiitos Mulan ihanasta viestistäsi =)

No kiva kun pääset neuvolaan:) Samat lätinäthän siellä tosiaan aina on, mutta hyvä siellä on kuitenkin käydä, varmuuden vuoksi. Ei tosiaan enää montaa kertaa jäljellä, lohduttaudu sillä:)

Yhteistyössä