oisko ihan pöljä?(juu, nimistä taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
liikaa kattonu hynttyyt yhteen-sarjaa ku tulee tosta Aarnesta vaan Aake Kalliala mieleen :) ei kiva mielikuva :)
en tykkää muutenkaan mutta en tykkää mistään tollasista vanhoista nimistä

Ei nimi miestä pahenna! :)

Mukavaa, jos käytetään vanhempiakin nimiä eikä kaikille laiteta uuden aikaisia nimiä, joita on sitten samalla luokalla monta.
En minä ainakaan ajattele mistään nimestä, että hirveä nimipä lapselle on annettu. Ehkä erikoisena voi joitain nimiä pitää, mutta sitten lapsi vain erottuu mukavasti joukosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei nimi miestä pahenna! :)

Mukavaa, jos käytetään vanhempiakin nimiä eikä kaikille laiteta uuden aikaisia nimiä, joita on sitten samalla luokalla monta.
En minä ainakaan ajattele mistään nimestä, että hirveä nimipä lapselle on annettu. Ehkä erikoisena voi joitain nimiä pitää, mutta sitten lapsi vain erottuu mukavasti joukosta.

Samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kun näitä kommentteja lukee, ei tarvitse ihmetellä miksi lapset kiusaavat toisiaan nimistä..:/

Mä olen nimifriikki ja kiinnostunut nimistä. Lapsilla näkee paljon nykyään höpsöjä nimiä Luca-Jukka tyyliin ja vaikka ne must on hölmöjä niin en silti ikinäkoskaan ole sanonut päinnaamaa kenellekään lapselle/aikuiselle, että ompa sulla urpo nimi.

Mä en muuten tiedä omasta lapsuudesta enkä nykypäivänäkään, että joku kiusais nimen vuoksi. Jos jotain lasta kiusataan niin kyllä siihen syy löydetään ihan mistä vaan.

Kiusauskortit ovat huvittavia, oli se sitten nimi- tai sateenkaariperheen kiusauskortti.

Yhteistyössä