Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hei mistä sä ostit ton hinnoittelupistoolin?![]()
Kerroit tuolla, että valokuvakehyksiä projektia varten. Kiinnostaa millainen projekti![]()
Mä olen ollut tosi laiska kirppistelijä viime aikoina. Avoimen pk:n kirpparilta ostin tytön kuin uuden Bamse paidan 104 cm 1, uudet sukat (paketissa) 10 snt ja sain ilmaiseksi HM:n housut tytölle. Muuten mä olen keskittynyt ostamaan nettikauppojen alesta viime aikoina![]()
Hieno tunika ja kiva kun oli onnistunut PikkuSiili-reissu![]()
Ei sen kummempi, kuin että haluan erilaisia kehyksiä, maalaan ne valkoisiksi ja laitan niihin mustavalkoisia valokuvia meidän perheestämme. Ja siten lätkäsen ne sikinsokin portaikon päätyseinään, joka on siis nyt tyhjillään, kun en ole keksinyt sinne seinään mitään aiemmin![]()
Ei sen kummempi, kuin että haluan erilaisia kehyksiä, maalaan ne valkoisiksi ja laitan niihin mustavalkoisia valokuvia meidän perheestämme. Ja siten lätkäsen ne sikinsokin portaikon päätyseinään, joka on siis nyt tyhjillään, kun en ole keksinyt sinne seinään mitään aiemmin![]()