H
harmaana
Vieras
Saisinpa ainakin enempi omaa aikaa,kun lapset ois isällään..Nykyään kun tuntuu,et mies ei ymmärrä..Joka aamu jää köllöttämään sänkyyn,kun minä nousen aamurutiineihin(viikonloppusin ja miehen iltavuoroissa).Siis aina.Vaikka kuinka valistaisin,että oon VÄSYNYT ja haluaisin vähän aikaa olla vaan.ei se ees kuuntele.Sanoo vaan,et on hänkin väsynyt...Ja minähän se olen joka lasten toimesta heräilen muutaman keran yössä..Toinen vaan puolustautuu sillä,et kun hän ei vaan tekisi niin(siis nousisi ylös esim.vauvaa rauhoittamaan)ja,kun hän nukkuu niin sikeästä..Hoh hoijaa..
No,menenpä tästä taas puuron laittoon,mies siellä vain unia yhä jatkelee.Joudun käytännössä hoitamaan koko homman aamusta iltaan,kun mies menee iltavuoroon..Ei mitään apuja aamupäivällä..
Ero siintelee mielessä.Saispa vapautta takaisin,mut miksi rakkautta ei voi jäädyttää..?!
No,menenpä tästä taas puuron laittoon,mies siellä vain unia yhä jatkelee.Joudun käytännössä hoitamaan koko homman aamusta iltaan,kun mies menee iltavuoroon..Ei mitään apuja aamupäivällä..
Ero siintelee mielessä.Saispa vapautta takaisin,mut miksi rakkautta ei voi jäädyttää..?!