oisko sellanen nomination ranneke tyhmä lahja kaasoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miltäs kuulostaa? mä kyselin jo yks päivä että mitä lahjaks kaasoille ja bestmanille mutta oon miettiny että jos ostais tollasen nomination rannekkeen

kaikki, esim minä, ei tykkää niistä rannekkeista. ihan kamala!

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun mielestä tosi hyvä idea, tykkään itsekin ja mulla sellainen on. Mutta kuten todettukin, kaikki eivät tykkää. Mutta se riskihän lahjassa aina on....

niin,riskihän se on joka lahjassa että tykkääkö saaja vaiko ei,ajatus mun mielestä se tärkein..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun mielestä tosi hyvä idea, tykkään itsekin ja mulla sellainen on. Mutta kuten todettukin, kaikki eivät tykkää. Mutta se riskihän lahjassa aina on....

niin,riskihän se on joka lahjassa että tykkääkö saaja vaiko ei,ajatus mun mielestä se tärkein..

Nimenomaan. Ja toisaalta, itse kun näin aikanaan kuvia kyseisisetä korusta, aattelin et se on ihan tyhmä ja kamala. Mutta kun näin sitten "livenä" korun, se olikin tosi ihana. Ja nyt ehdottomasti mun lempikoruni!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
varmsita kaason maku. minàkààn en tykkàà

niinpä. koska mikään ei oo inhottavampaa kuin saada koru mistä ei tykkää. sit joutuu miettimään et pitää laittaa se ranteeseen kun näkee sua. liian hankalaa. ja kyl voi kysyä ihan kauttarantain et tykäätkö tästä korusta. ei se paljasta mitään.

Mä ajattelen myös, että siitä joko tykkää tai sitten inhoaa. Jostain syystä mä en tykkää ollenkaan, mutta eihän sillä ole merkitystä. Ajatushan siinä on ihan kiva ja jää ainakin kiva muisto.

Sähän voit sanoo kaasoille, että haluaisit semmosen rannekorun. Ja kysyä sit, et vai mitäs mieltä ootte, onks semmonen kiva? :D Ja sanoo vaikka et meet heti tänään ostamaan, jotta ne ei sulle semmosta sit osta ainakaan... Mutta siinä ne varmaan sit sanoo mielipiteensä kun tollain kierosti kysyt... :D

Yhteistyössä