V
vieras
Vieras
miltäs kuulostaa? mä kyselin jo yks päivä että mitä lahjaks kaasoille ja bestmanille mutta oon miettiny että jos ostais tollasen nomination rannekkeen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Ei yhtään hassumpi, sitten joku semmoinen pala siihen mukaan, mikä muistuttaa ko päivästä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miltäs kuulostaa? mä kyselin jo yks päivä että mitä lahjaks kaasoille ja bestmanille mutta oon miettiny että jos ostais tollasen nomination rannekkeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oot varma, että kaasot tykkää sellasista koruista. Mun mielestä aika yök...
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mun mielestä tosi hyvä idea, tykkään itsekin ja mulla sellainen on. Mutta kuten todettukin, kaikki eivät tykkää. Mutta se riskihän lahjassa aina on....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mun mielestä tosi hyvä idea, tykkään itsekin ja mulla sellainen on. Mutta kuten todettukin, kaikki eivät tykkää. Mutta se riskihän lahjassa aina on....
niin,riskihän se on joka lahjassa että tykkääkö saaja vaiko ei,ajatus mun mielestä se tärkein..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo mä taidan ottaa riskin ja ostaa ne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:varmsita kaason maku. minàkààn en tykkàà
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo mä taidan ottaa riskin ja ostaa ne![]()
Millaisen palan suunnittelit siihen ostavasi?