Oisko tällänen mekko ok 30v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Entäpä joku näistä:

http://tinyurl.com/cxz9p6

Mikä sua oikeastaan kauhistuttaa noissa?

Ensimmäinen on oikein jees. Sen voisin pukea päälleni. Kaksi muuta ovat liian.... No keskimmäinen on kaunis, mutta turhan lyhyt ja olkaimeton. Kolmos ehdotus on jotenkin... no tulee mieleen jonkun teinin mekko lähinnä. Ei yhtään minua ainakaan se.

Keskimmäisen ehdotuksen ja sen ihan ensimmäisen ehdotuksesi suurimmat viat on se olkaimettomuus. Imetän ja tissit on sen mukaiset joten en tuntisi oloani yhtään hyväksi sellaisessa kun muutenkin koen tarvitsevani olkaimet. Mielestäni minulla on ns. liikaa hartioita, jos ne on ihan paljaat ja tunne on alaston, vähintään pienet olkaimet on oltava. Lisäksi sen ihan ykkösehdotukset pinkki oli turhan räikeä yhdistettynä siihen kiiltävään pintaan.

Näistä siis erittäinkin minun näköinen tuo ykkösehdotus.

Mä voin vastata omasta puolestani... Musta noi vaan näyttää halvoilta, ei tyylikkäiltä. Enkä siis tarkoita vain hinnaltaan halvoilta (halpakin voi olla tyylikästä!), vaan lähinnä sitä että eivät sovi aikuiselle, elegantille naiselle. Ei se paljas pinta seksikkyyttä tee, vaan oikea asenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:

Mä voin vastata omasta puolestani... Musta noi vaan näyttää halvoilta, ei tyylikkäiltä. Enkä siis tarkoita vain hinnaltaan halvoilta (halpakin voi olla tyylikästä!), vaan lähinnä sitä että eivät sovi aikuiselle, elegantille naiselle. Ei se paljas pinta seksikkyyttä tee, vaan oikea asenne.

Niin... Minäkin näytän mielelläni baariin mennessä seksikkäältä, mutta halvalta en halua näyttää.

Mun mielestä aika luiru ja tavis... hei, toukokuun loppu ja synttärit, kesä jo ihan ovella ja linnut laulaa! Jotain juhlavampaa, värikkäämpää ja iloisempaa päälle!!

siis jos vartalo on kunnossa (epäilen, että on koska tuo musta hamekin vaatii kropalta aika paljon). Itse pukeuduin 30veenä kuvaamallani tavalla. Sitten tukka ja meikki ammattilaisen tekemät ja kauniit korut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanhus jo :):
Mulla oli tälläinen. Sori huono kuvalaatu. Ja pömppis ;) On juhlien jälkeen otettu kuva *selittää*
http://www.aijaa.com/v.php?i=3871029.jpg

Nätti puku...
Ja tuo ei muuten oo pömppistä vielä nähnykään... Mie en vois ees pukee tuollasta päälle :ashamed:

Nätti puku =)
Minusta ihan parhaimmasta päästä, kun näitä muitten linkkejä on katsellut. Osa teinimäisiä, joissa on suuri todennäköisyys näyuttää halvahkolta ( :ashamed: ). Minusta ei ole mitenkään tätimäinen tuo mekkosi.
Vieraan linkittämä punainen mekko on seksikäs, mutta ei halvannäköinen.

Nyt tässä menee kyllä joillain puurot ja vellit sekaisin! Pitkät coctail-asut eivät kuulu 30-vuotissynttäreille!En myöskään laittaisi kokomustaa enkä kirkkaanpunaista; tekee vanhemman näköiseksi! Eikö todellakaan mitään trikookankaista asua!

Minusta tuo on kiva ja vielä kivempi jos asustat hyvin, kauniit kengät(voisi olla eri väriset), kaulakoru ja rannekoru samaa sarjaa ja isotkin voivat olla, kaunis meikki ja hiukset hyvin laitettuna. Takiksihan kävisi melkein mikä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Nätti puku =)
Minusta ihan parhaimmasta päästä, kun näitä muitten linkkejä on katsellut. Osa teinimäisiä, joissa on suuri todennäköisyys näyuttää halvahkolta ( :ashamed: ). Minusta ei ole mitenkään tätimäinen tuo mekkosi.

ei kai 30 kymppinen ole vielä mikään ikä loppu , saakin näyttää nuorelta . tämä siis minun mielipide .

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutta jos ei tunne kotoisaksi oloaan ihan näin 'pienessä' tantussa?

No sitä suuremmalla syyllä vähän vaihtelua. Mikä siinä on että pitää pukeutua aina siihen tuttuun ja turvalliseen kaapuun, josta ei näy vahingossakaan polvea? (En nyt sano että aloittajan mekko olisi mikään kaapu, mutta enemmänkin hautajaisiin varmaan ihan jees.)

Juhliin - varsinkaan juhliin - ei pidä pukeutua sellaiseen vaatteeseen, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Jos juhlakalu vetää koko ajan vatsaa sisään tai ajattelee kiusaantuneena rumia polviaan (en puhu nyt ap:sta vaan yleensä), niin turha lienee odottaa, että hän myöskään sädehtii kauniina juhlien kuningattarena.

Ap, ehdottamasi mekko on kaunis. Jos haluat räväkkyyttä, niin asusteilla ja kengillä sitä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Juhliin - varsinkaan juhliin - ei pidä pukeutua sellaiseen vaatteeseen, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Jos juhlakalu vetää koko ajan vatsaa sisään tai ajattelee kiusaantuneena rumia polviaan (en puhu nyt ap:sta vaan yleensä), niin turha lienee odottaa, että hän myöskään sädehtii kauniina juhlien kuningattarena.

Ap, ehdottamasi mekko on kaunis. Jos haluat räväkkyyttä, niin asusteilla ja kengillä sitä saa.

Asiaaa!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laitan pari vaihtoehtoo mistä itse ainakin tykkään http://www.funkyjunk.fi/product_info.php?cPath=24&products_id=777

Jaiks. No, jos haluaa näyttää halvalta, niin mikäs siinä sitten...

Ihan samaa mieltä, omg. :) Joku BB-Henna vois vetää jotakin tollasta päälleen, mutta esim. mä en...ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäpäippä:
Nätti puku =)

ei kai 30 kymppinen ole vielä mikään ikä loppu , saakin näyttää nuorelta . tämä siis minun mielipide .

Sanoinko jossain, että ei saisi nuorelta näyttää? Itse olen 27v ja vaikka nuori olenkin ja nuoreksi itseni tunnen, en silti haluaisi pukeutua teinimekkoon. Nuorekas ja teinimäinen tarkoittavat minulle kahta eria asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäpäippä:
Nätti puku =)

Näin ajattelevista naisista tulee niitä naispuolisia dannyja (yhtä säälittävän näköisiä ilmestyksiä siis), jotka kuvittelevat paljaan pinnan maksimoimisen tarkoittavan samaa kuin nuorelta näyttäminen.

ap:n ehdotus on mielestäni sievä, tosin itse olen housu ihminen ja rokahtavampi tyyliltäni. Mutta sen sanon, että tälläkin palstalla on paljon naisia jotka näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta, osa ehkä haluakin näyttää ja se on ihan ok.
Itse olen huomannut kaupoissa, että siellä on joko teinimäisiä vaatteita tai tät vaatteita, varsinkin jos koko on 42-44 niin on vaikeaa löytää mitään kivaa.

T- 35v nuorekas muttei mauton