Oisko tyhmä idea lähteä vauvan kanssa reissuun ilman isää?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Aukes mahollisuus päästä ILMASEKS Viroon mun vanhempien kanssa. Olisivat halunneet ottaa vauvan (silloin 4kk) mukaansa, mut en tietenkään tissivauvaa anna. Tarjosivat, että saisin mennä mukaan. Mies on silloin töissä, eikä pääsis. Olisko ihan idioottia mennä yksin vauvan kanssa? 2 yötä oltais.

Mä en siis oo ollu MISSÄÄN vuosiin ja mies reissaa aina ties minne, ni olis kiva kerranki ite päästä kans. :whistle:

mene ihmeessä. ethän sä yksin ole jos isovanhemmatkin on siellä.

meidän tyttö oli 6kk kun oltiin viikonloppu Pärnuussa sukujuhlissa ja hyvin meni reissu sylivauvan kanssa (joka oli silloin täysin tissillä niin oli ruokakin aina valmiina). leikki-ikäisen tai taaperon kanssa se olisi taatusti haastavampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Lähde ihmeessä. Eihänvarsinkaan tissivauvan ulkomaille viennissä ole mitään sen isompia "riskejä". Mut passi pitää olla.

Voihan nenä. Enhän mä tota edes muistanu ajatella... Pitääks oikeesti Viroon vielä olla passi?

Pitää . Vaikka passintarkastuksesta luovuttiin, niin passi on oltava mukana/olemassa. Aina pieneltä osalta sitä kysytään, mut itse en ottaisi riskiä, koska liemeen joutuu jos passitta matkustaa muualle kuin pohjoismaihin.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Lähde ihmeessä. Eihänvarsinkaan tissivauvan ulkomaille viennissä ole mitään sen isompia "riskejä". Mut passi pitää olla.

Voihan nenä. Enhän mä tota edes muistanu ajatella... Pitääks oikeesti Viroon vielä olla passi?

Pitää . Vaikka passintarkastuksesta luovuttiin, niin passi on oltava mukana/olemassa.

Tosi hyvä että sanoit! Pitääpä hommata. Missä sitä oliskaan ilman kaksplussaa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
No ei se isä siinä niin paljon paina mutta pieni lapsi ulkomaille ?

en tiedä tuosta

No voi hyvää päivää...

Me on oltu kummankin isomman kanssa Ibizalla viikkotolkulla kesäisin. Esikoinen oli 8kk ekalla reissullaan ja keskimmäinen tais olla 5 tai 6kk kun oli ekaa kertaa siellä. Mikäs tossa nyt, helppo tuon ikäisten kanssa vielä on matkustaa.

Ja ap:lle, mä olen joka kesä ollut tädin mökillä vähintään viikon lasten kanssa, ilman miestä. Sillä on se 4 viikon kesäloma, mutta ei se ole mua estänyt reissaamasta vielä sittenkin, kun mörököllin lomat on lusittu.
Ja sinne Ibizallekin jäin toissakesänä vielä viikoksi, kun mies lähti takas kotiin töihin.
Jos on siis miehelle ok (ettei se vedä palkokasvia happirööriin jos ei näe vauvaa pariin päivään) niin lähde ihmeessä :)

Yhteistyössä